ניוזים חמיםחדשות

פיגוע רצחני באלעד: 3 נרצחים, 1 במצב אנוש ועוד 2 במצב קשה. ככל הנראה 2 מחבלים ירו והכו בגרזן עוברי אורח בפארק בישוב

מצוד אחר רכב בו מחבלים שרצחו בפיגוע רצחני באלעד 3 אזרחים ופצעו 1 אנוש ועוד 2 קשה. מסתמן כי מדובר בשני מחבלים שהאחד ירה והשני הכה בגרזן אזרחים בפארק באלעד

7 בני אדם נפצעו במה שמסתמן כפיגוע חבלני רצחני בפארק באלעד, בו נרצחו 3 אזרחים ואחד פצוע באורח אנוש, כשמתבצעות בו פעולות החייאה. עוד שני פצועים קשה מובהלים לבית החולים.

ככל הנראה מדובר בשתי זירות כשמחבל אחד יורה ומחבל שני פוגע באזרחים באמצעות גרזן.

למקום הוקפצו כוחות משטרה מכלל תחנות מחוז מרכז. בשלב זה נפרסו מחסומים לאורך הצירים, תוך סריקות בביצוע מסוק משטרה אחר רכב שככל הנראה נצפה נמלט מהמקום.

פראמדיק מד"א אלון ריזקאן סיפר: "מדובר באירוע קשה מאוד, כשהגענו למקום הבחנו שמדובר בזירה מורכבת. סמוך לכיכר באבן גבירול שכב גבר כבן 40 ליד רכב כשהוא עם פציעות קשות בגופו, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. ירדתי במדרגות לפארק הסמוך, ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 40 שהיה מחוסר הכרה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. במרחק של עשרות מטרים שכב פצוע נוסף מחוסר הכרה, גם הוא בשנות ה-40 עם פציעות קשות ולאחר פעולות החייאה נקבע מותו. 3 פצועים, בהם גבר כבן 60 וגבר כבן 35 שנפגעו באורח קשה טופלו במקום ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר ובלינסון כשהם מורדמים ומונשמים. גבר כבן 40 שנפצע באורח בינוני פונה לבי"ח בלינסון וגבר בן 23 שנפגע באורח קל במהלך מאבק עם המחבלים פונה לבי"ח כשמצבו יציב".

צילום: מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות