ניוזים חמיםבריאות

מנהלת חדשה למרכז לבריאות האישה במרפאת אלון של כללית בראש העין

כללית ממשיכה להרחיב ולעבות את שירותי רפואת הנשים בראש העין. לתפקיד מנהלת המרכז לבריאות האישה, שנחנך באחרונה במתחם המרכז הרפואי אלון של כללית ב"שפיר סנטר", מונתה ד"ר דורית רביד

ד"ר רביד, בעלת ניסיון של מעל 20 שנה כרופאת נשים במערכת הבריאות, משמשת במקביל כמנהלת מרפאת אם עובר (הריון בסיכון גבוה) בבית החולים מאיר מקבוצת כללית, וכרופאה בכירה בחדר הלידה של בית החולים. במסגרת בית החולים ד"ר רביד מבצעת ניתוחים קיסריים, דיקורי מי שפיר ומטפלת ביולדות עם הריונות מורכבים לצד הריונות במהלך תקין. היא מתגוררת באזור השרון, נשואה ואם לשלושה.

בנוסף לניהול המרכז לבריאות האישה, תהיה ד"ר רביד אחראית על כל מערך הרפואה היועצת של מרפאת אלון, הכולל מקצועות בריאות כמו אורתופדיה, קרדיולוגיה, אורולוגיה, עור, עיניים, כירורגיה, אף אוזן גרון וכאב. במסגרת תפקידה במרכז לבריאות האישה בכוונתה לשים דגש בכל הכרוך בניהול הריון בסיכון, ובמסגרת זו לשלב שירותים כגון סקירת מערכות, שקיפות עורפית ועוד – אשר ייערכו בעתיד במרפאה.

"לאחר שמרבית חיי המקצועיים התנהלו בבית החולים, החלטתי לעשות שינוי ולתרום מהניסיון והידע הרב שצברתי גם לטובת רפואת הקהילה", מספרת רביד עם כניסתה לתפקיד, "המרכז בראשותי ייתן מענה להריונות בסיכון גבוה בקהילה במקביל להמשך מתן שרות לכל האספקטים האחרים של רפואת הנשים. המרכז ישלב מקצוענות חסרת פשרות ואיכות רפואית מיטבית ".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות