ניוזים חמיםחדשותבריאות

מרכז בריאות הילד של כללית בפתח תקווה החל הבוקר בחיסוני ילדים בגילאי 5 עד 12 נגד נגיף הקורונה

כ-14,000 ילדים בגילאי 5 עד 12 מבוטחים במרפאות כללית בעיר פתח תקווה, וחלקם כבר החלו להגיע החל משעות הבוקר להתחסן במרכז בריאות הילד של כללית בעיר, היושב סמוך לצומת הרחובות רוטשילד ובלפור

הבוקר נפתח בפתח תקווה ובארץ כולה מבצע חיסוני הקורונה לילדים בגילאי 5 עד 11 (כולל). את התורים ניתן לזמן באפליקציה, באתר כללית ובמוקד הטלפוני 2700*.

כ-14,000 ילדים בגילאי 5 עד 12 מבוטחים במרפאות כללית בעיר פתח תקווה, וחלקם כבר החלו להגיע החל משעות הבוקר להתחסן במרכז בריאות הילד של כללית בעיר, היושב סמוך לצומת הרחובות רוטשילד ובלפור. נכון לשעה 15:00 הוזמנו מעל 700 תורים לחיסוני ילדים על ידי הורים מבוטחי כללית שילדיהם מטופלים במרכז לבריאות הילד במרכז העיר או במרפאת רום באם המושבות, שגם בה יבוצעו חיסונים.

בין המתחסנים הראשונים היו דניאל שביט מנדולה (מימין) ושמואל לנדי (משמאל), שניהם תושבי העיר בני 10, שהגיעו הבוקר יחד עם אמהותיהם למרכז בריאות הילד של כללית בפתח תקוה והתחסנו נגד נגיף הקורונה.

הילדים שהגיעו להתחסן במוקדי החיסונים בעיר וסביבתה פגשו בכניסה למקום בובות קרטון מעוצבות של חמודי בחליפת גיבור-על. לאחר החיסון חולקו להם צמידים צבעוניים ובלונים, והם הוזמנו להגיע לחיסון שני בעוד כשלושה שבועות.

במחוז דן-פ"ת קוראים להורים להגיע ולחסן את ילדיהם, ומוסיפים: "הצוותים במרכזי בריאות הילד שלנו ישמחו לעמוד לרשות ההורים ולהשיב על כל שאלה הנוגעת לחיסוני הילדים נגד קורונה".

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות