ניוזים חמיםחינוךבת ים

בת ים מובילה בחינוך: מהפכת הגיל הרך בבת-ים- עשרות אירועים קהילתיים וחידוש המרכז

המרכז לגיל הרך בבת-ים מחדש את פניו: משחקיה חדשה נחנכה במרכז ונפתחו פעילויות חדשות עבור גילאי 0-3.התוספות החדשות למרכז תאפשר לחיזוק הקשר בין ההורים וילדים ותחזק את המרכז כמקום מפגש קהילתי לכלל תושבי העיר ושכונת עמידר בפרט

המרכז לגיל הרך בת-ים הינו מרכז התפתחותי קהילתי רב תחומי הפועל במסגרת עיריית בת-ים, ומופעל על ידי החברה לתרבות פנאי וספורט. המרכז הוקם במטרה להוביל תהליכים של העלאת הישגים התפתחותיים של ילדים בגיל הרך לרמה שתאפשר להם השתלבות מתאימה וטובה בעולם הידע, לתת להם סיכוי רב יותר להצלחה ולהביא את ההורים לרמת מעורבות כזו שתתרום למימוש פוטנציאל ילדיהם.

השבוע התקיים במרכז יום עיון בנושא "שיח רגשי-רפלקטיבי בעבודת קלינאי התקשורת עם ילדים בגיל הרך". ביום זה השתתפו כ-25 קלינאיות תקשורת מרחבי הארץ אשר הגיעו לשמוע וללמוד על פרויקט ייחודי שנערך במעון שירה, שמופעל ע"י החברה לתרבות פנאי וספורט בעיר. פרויקט זה, בשם "סיפורגש" הועבר על ידי קלינאית תקשורת (אלמוג יעקבסון) מהמרכז לגיל הרך במשך 4 חודשים בכיתות המעון. הפרויקט נותן דגש על שיח רגשי-חברתי דרך עבודה חווייתית עם ספר במסגרת הגן.

הפרויקט מהווה קרקע פורייה להעשרת שפה, קידום יכולות חברתיות-רגשיות וכן משמש כמודל עבודה, הדרכה וליווי בתחומי שפה גם למנהלות הגן ולמטפלות. מלבד הצגת הפרויקט הזה, הצטרפה ליום העיון נעמה יהודה, קלינאית תקשורת מומחית עולמית מניו-יורק בתחום עבודה עם ילדים בגיל הרך לאחר טראומה, אשר שיתפה במאפייני העבודה שלה בקליניקה. יום העיון הוגדר כהצלחה, ומשתתפי היום נהנו מאירוח במרכז לגיל הרך וכמובן מיום פורה מקצועי.

מלבד פעילות הורה-ילד אחה"צ בשם "סיפורגש" המופעלת באופן שוטף במרכז בשעות, נפתחה לאחרונה במרכז משחקיה התפתחותית בשעות הבוקר להורים לילדים בגילאי לידה עד 3.  השתתפות בפעילויות ומבמשחקיה כרוך בהרשמה מראש עקב מגבלת מקום לפרטים והרישום לטיפולים הפרא-רפואים הוא רק דרך מזכירות המרכז: רח' החלוצים 9  בת-ים.

טל. 03-5090563/8/ 03-6593417 פקס 03-5512969

דוא"ל gilrah@tarbut-batyam.co.il / gilad@tarbut-batyam.co.il

קבוצת הווטצאפ – https://chat.whatsapp.com/GEVvkZD83bkFy1bk2rHTjB

בנוסף לפתיחת המרכז, בשורה משמעותית נוספת לתושבי העיר: ביוזמת מחלקת קהילה יתקיימו בשבועות הקרובים עשרות של אירועים לגיל- הרך, משעות סיפור לקטנים דרך שיעורי תנועה לאמהות ולתינוקות ועד מפגשים מוסיקלים מהנים. אתם מוזמנים להיכנס לקהילת ההורים לקטנטנים בבת ים ולהנות מעשרות הפעילויות המוצעות ושעוד יפורסמו בעתיד. שווה לעקוב! לצפיה ברשימת הפעילויות: https://www.coing.co/BatYam_Taf או בעמוד האירועים באתר עיריית בת ים.

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: ״אין ספק שנושא הגיל הרך והמשפחות הצעירות בעיר בעיצומו של מהפכה חיובית. השקענו תקציבים גדולים, שיפצנו הרחבנו, חידשנו ובעיקר הקשבנו לכם הורים יקרים. אתם מוזמנים להגיע וליהנות יחד עם הקהילה מהפעילויות המותאמות.״

אלי יריב, מ"מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך :"אנו עובדים כל העת על מנת להרחיב את השירותים לתושבי בת -ים ובפרט למשפחות הצעירות, בתחומים רבים ובאמצעים מגוונים. המרכז לגיל הרך מציע שירותים נפלאים וייחודיים"

יודפת אפק ארזי, מנכ"לית העירייה: ״קידום והשקעה בילדי העיר היא אבן יסוד בתוכנית העבודה שלנו. אנו דוגלים בתפיסה שלילדי בת ים מגיעים התנאים הטובים והמגוונים ביותר לגדול ולפרוח ומשום כך אנו פועלים בשיתוף פעולה עם ההורים, עיריית בת ים תמשיך לעשות את המיטב כדי לספק לכל ילד את האפשרויות המגוונות ביותר עם החינוך הטוב ביותר.״

גלעד אבשלום, מנהל המרכז לגיל הרך: "בחודש האחרון עמלו במרכז לחדש את מגוון הפעילויות שהמרכז מציע לתושבי העיר במטרה להנגיש את הפעילויות ולתת מענה הוליסטי למשפחות עם ילדים ביגלאי לידה עד שלוש. בהתאם לחזור הנהלת העיר אנו נמשיך לפתח את המרכז ולהתאים את הפעילויות לתושבי העיר."

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות