ניוזים חמיםחדשות

חשש לניסיון רצח בפ"ת: גבר בן 34 נפל מבניין בקומה 3 ברחוב פינסקר. חשד כי 4 גברים דחפו אותו

חשד כי גבר בן ה-34 נדחף מחלון קומה 3 בבניין ברחוב פינסקר בפתח תקווה ומצבו קשה. השוטרים עצרו בדירה במקום ארבעה חשודים וכעת מבררים את נסיבות האירוע

במוקד משטרת ישראל התקבל דיווח על נפילת אדם מגובה, קומה 3 בבניין ברחוב פינסקר בפתח תקווה. בתחקור ראשוני עלה חשד כי הגבר בן ה-34 נדחף ומצבו קשה.
השוטרים עצרו בדירה במקום ארבעה חשודים וכעת מבררים את נסיבות האירוע.

בשעה 15:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על פצוע שנפל מגובה ברחוב יהודה לייב פינסקר בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים בילינסון גבר כבן 34 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אשר נתנאל בללו סיפר: "הפצוע שכב בחצר הבניין כשהוא בהכרה וסובל מחבלות בגפיים ובכל חלקי גופו. תוך כדי הטיפול הרפואי שכלל קיבועים, עצירת דימומים ומתן תרופות סיפרו לנו שהפצוע נפל מגובה של כ-3 קומות. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות