ניוזים חמיםחדשותבריאות

מעל 130 קילו בשר ודגים, שלא ראויים למאכל אדם, הושמדו ונתפסו ב-7 מסעדות, אולמות אירועים ופאבים בראשל"צ

אחרי השמדת המזון המסוכן לבריאות ב"סושי בר" בראשל"צ, במבצע מיוחד של השירות הווטרינרי והמשטרה בראשל"צ, הושמדו 130 קילו בשר ודגים פגי תוקף שנתפסו ב-7 בתי עסק בהם אולמות אירועים, מסעדות ופאבים בגזרת חוף הים ואיזור התעשייה המערבי בעיר

במהלך השבוע החולף ביצעו שוטרי משרד רישוי עסקים בתחנת ראשון לציון בשיתוף הויטרינרית העירונית בעיריית ראשון לציון פעילות אכיפת רישוי עסקים כנגד 7 בתי עסק בהם אולמות אירועים, מסעדות ופאבים בגזרת חוף הים ואיזור התעשייה המערבי בעיר.

סך הכל נתפסו והושמדו כ-130 ק"ג של בשר ודגים שהינם פגי תוקף או שהוחזקו שלא על פי התנאים הנדרשים. כמו כן, נרשמו 2 דוחות על ליקויים בטיחותיים ו-7 דוחות מטעם משרד הבריאות על החזקה לקויה של מוצרי מזון.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל בשיתוף גורמי אכיפה נוספים ימשיכו בפעילות מאומצת כנגד בתי עסק המחזיקים מוצרי מזון העלולים לסכן את בריאות הציבור".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות