ניוזים חמיםבת ים

האולימפיאדה מגיעה לבת-ים: פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה, כל זה יתקיים בסופ"ש בטיילת

הכפר האולימפי מגיע לבת-ים: החוויה הבינלאומית של המשחקים האולימפיים באירוע ענק בבת-ים. בימים שלישי-שישי 3-6/8/21. אירוע לכל המשפחה, הכניסה חופשית!

ברוח המשחקים האולימפיים בטוקיו: הכפר האולימפי מגיע לבת-ים. באירוע, הטיילת תשנה את פניה ויתקיימו בה פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חוויתי חובק עולם.

בין שלל האטרקציות וההפעלות, ניתן להנות מקיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה וגלישה לילית, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים ומתחם אופני ספינינג שיכניס אתכם לכושר. זה לא הכל: בכפר האולימפי יערכו תחרויות קבוצתיות מקצועיות; טורניר כדורגל וכדורעף חופים, טריאתלון משפחות, מיני גולף וסנוקר בול. במגוון כזה של פעילויות- כל אחד אלוף!  מתחמי יוגה וזומבה עם מוזיקה שתכניס אתכם לקצב ותעלה חיוך על הפנים. אסור לכם לפספס.

באירוע ניתן ליהנות ממופע אור קולי מרהיב בצבעי האולימפיאדה, מסיבת חוף גדולה והופעה של להקת מלבי ג'אם וטל שטיין (יום ו' 6/8, 12:00). חוויה עולמית, צבעונית וספורטיבית- רק בבת-ים!

לצידו של הכפר האולימפי, יערך לראשונה פסטיבל הגלישה והמוזיקה הבת-ימי; תחרות הרטרו בגלישת גלים no thruster אליפות הארץ בגלשני טווין פין (15.7-4.8 , 07:00-15:00 חוף טובגו). בפסטיבל יתנו אווירה ויחממו לנו את הקיץ מרסדס בנד וגיא מזיג עם מופע פותח של אסף שלם והסולמייטס (יום ה' 5.8 19:00).

לאורך כל ימי הפעילות, יוקרנו המשחקים האולימפיים מטוקיו על מסכי ענק בטיילת. נעודד נציגי ונבחרות ישראל ונכנס לאווירת האולימפיאדה שתסחף אותנו והעיר כולה. הצטרפו אלינו לחגיגה!

צביקה ברוט, ראש העיר: "הקיץ הזה הוא רק בבת ים, לצד כל אירועי הקיץ הגדולים בעיר, אנו מקימים לראשונה, כאן בטיילת בת ים כפר אולימפי, צבעוני וססגוני, עם כל ענפי הספורט, כולל הספורט הימי בחוויה מדהימה לכל המשפחה! תחת כל הנחיות משרד הבריאות. מזמין את כולם להגיע ולהנות מחוויה שוברת שיאים"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות