ניוזים חמיםבריאות

מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג: "תשמרו על הילדים, אנחנו רוצים לעבור את הקיץ בשלום ולהגיע לחורף בריאים ושמחים"

ד"ר רייכנברג מונה כמה מהסכנות האורבות לילדינו ומעניקה טיפים חשובים להתנהלות נכונה ובריאה בחופשת הקיץ, בדגש על שתייה מרובה, התנהגות חכמה בשמש, כללי בטיחות בים ובבריכה, שיכחת ילדים ברכב והתנהלות בטיחותית בדרכים

שנת הלימודים תשפ"א הסתיימה וחופשת הקיץ החלה רשמית. עבור הילדים מדובר בתקופה מלאת חוויות והרפתקאות, אך אנחנו ההורים יודעים שהיא גם כוללת לא מעט סכנות.

אז איך נשמור על ילדינו בצורה מיטיבית בימי החופש הגדול?

בראיון מצולם עם מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, מונה ד"ר יעל רייכנברג כמה מהסכנות האורבות לילדינו ומעניקה טיפים חשובים להתנהלות נכונה ובריאה בחופשת הקיץ, בדגש על שתייה מרובה, התנהגות חכמה בשמש, כללי בטיחות בים ובבריכה, שיכחת ילדים ברכב והתנהלות בטיחותית בדרכים.

מחוז דן-פ"ת בכללית מונה כ-500 אלף מטופלים ומקיף את מרבית ערי ויישובי גוש דן והמרכז ובכלל זה פתח תקוה, רמת-גן, גבעתיים, בני ברק, ראש העין, קריית אונו, אור יהודה, גבעת שמואל, כפר קאסם, אלעד, אריאל, הוד השרון ועוד.

צפו בראיון הקיצי שערכנו עם מנהלת המחוז, ד"ר רייכנברג, בסרטון המופיע בראש הכתבה.

מוגנים בים. צילום פיקסביי PIXABAY
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות