ניוזים חמיםבריאות

כבוד: ראש עיריית ר"ג העניק מגן הוקרה מיוחד למנהלת דן ב"כללית" על פועלה במהלך משבר הקורונה למען תושבי העיר

מנהלת דן בכללית קיבלה מגן הוקרה מראש עיריית ר"ג, כאות תודה על פועלה למען בריאות תושבי העיר במהלך משבר הקורונה

 

"לקופת חולים כללית, בהוקרה על תרומתכם למערך ההתמודדות העירוני עם נגיף הקורונה; במתן מענה קשוב, מקצועי וזמין לתושבי העיר, למען השמירה על בריאותם" – כך נכתב על מגן ההוקרה החגיגי, אותו העניק השבוע ראש עיריית רמת-גן, כרמל שאמה הכהן, לנציגי מנהלת דן של כללית.

מגן ההוקרה ניתן לנציגים של כללית במסגרת אירוע שקיימה עיריית רמת-גן בפארק הלאומי, בו ביקשה להודות לנציגי קופות החולים וארגוני הבריאות, אשר פעלו למען רווחתם של תושבי העיר במהלך תקופת הקורונה. את המגן קיבלה בשם מנהלת דן בכללית משלחת בראשות מנהלת הסיעוד של המנהלת, יאנה מוליאר, האחראית לכל צוותי האחיות בערים רמת-גן, גבעתיים, בני ברק וגבעת שמואל. כמו כן ייצגו את כללית במעמד המרגש מנהלת הסיעוד שולי גרוס, שבחודשים האחרונים ניהלה ביד רמה את מתחם חיסוני הקורונה של כללית בבית הצנחן, ד"ר זאב רוזן, הפרמדיק איתי אבגי והחובש מוחמד חוסין.

 

"מענה קשוב, זמין ומקצועי"

 

האירוע בפארק הלאומי התקיים במסגרת התו הסגול בהשתתפות נציגי קופות החולים, מד"א ואיחוד הצלה, לצד חברי הנהלת העירייה. בנוסף למגן ההוקרה, קיבלו חברי הצוות של כללית במתנה את ספרו של חנוך דאום, "החיים הם תקופה קשה", ובו הקדשה אישית מראש העיר, בזו לשון: "בשם תושבי העיר רמת-גן, ובשמי באופן אישי, תודה מקרב לב על תרומתכם לסיוע למערך העירוני בהתמודדות עם נגיף הקורונה. קירוב הלבבות שאתם מקדמים בעיר רמת-גן, ותרומתכם הרבה לקהילה המקומית, ראויים לשבח. המענה הקשוב, הזמין והמקצועי בכל שעות היממה, מחויבותכם ומסירותכם לא יסולאו בפז – ועל כך רוב תודות".

 

 

במנהלת דן בכללית בירכו על אירוע מרגש וייצוגי. לדברי מנהלת הסיעוד יאנה מוליאר, "הקשר שלנו עם עיריית רמת-גן הוא קשר מרגש ופורה. אני מבקשת להודות באופן אישי למנהל מחלקת הבריאות בעירייה, טוביה עזורי, על הליווי והדאגה לבריאות התושבים ועל העבודה המשותפת, בשילוב ידיים, בתקופת הקורונה ובימי שגרה. בשיא המשבר, עמדנו בקשר טלפוני על בסיס יומי עם טוביה, והוא ידע לרתום את הגופים העירוניים השונים לטובת קידום בדיקות קורונה למטופלי כללית ברמת-גן ובהמשך בהקמת ותפעול מתחם החיסונים בבית הצנחן. נמשיך לעבוד יחד, כתף אל כתף, בכדי להעניק שירותי בריאות מצוינים לתושבי רמת-גן גם בשוך המשבר הבריאותי".

 

צילומים: דוברות כללית

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות