ניוזים חמיםבריאות

ביום שישי יתקיים בפ"ת מבצע חיסונים מיוחד של בני נוער חברי "כללית". במקום יחכו למתחסנים הצעירים הפתעות, מלבד עמדות החיסון הרבות

"כללית" ועיריית פתח תקוה במבצע משותף לחיסון בני נוער תושבי העיר. ביום שישי, 29.1, בין 08:00-13:00, יתקיימו חיסונים באולם רוזמרין, כשלצעירים יחכו הפתעות במקום

במסגרת המאבק בנגיף הקורונה, ובכדי לאפשר לתלמידי כיתות י"א-י"ב לשוב במהרה לספסל הלימודים, יוצאות כללית ועיריית פתח תקוה במבצע משותף לחיסון בני נוער, מבוטחי כללית ותושבי העיר

ביום שישי הקרוב (29.1.21), בין השעות 8:00 ל-13:00, ימתינו לבני ה-16-17 – שיגיעו להתחסן במתחם חיסוני הקורונה של כללית באולם רוזמרין בפתח תקווה -אנשי צוות של כללית ומגוון פעילויות המותאמות  לקהל הצעיר ובהם קיר צילום ממותג של עידו גרינברג, היזם והבעלים של @mismas #משפטאחדביום, שיאפשר למתחסנים לשתף את תמונותיהם ברשתות החברתיות, מוזיקה ועוד. ביום זה תתאפשר הגעה לחיסון גם ללא תיאום תור מראש, כאמור רק בני נוער מבוטחי כללית.

יום החיסונים יתקיים במתחם הענק, השוכן ברחוב בן גוריון 37 בפתח תקווה. במקום פועלות 20 עמדות חיסון, פינות ישיבה לממתינים לחיסון ופינת המתנה למי שכבר חוסנו.

הקמת ותפעול המתחם מתאפשרת מזה מספר שבועות הודות לשיתוף הפעולה ההדוק הקיים בין ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, לבין מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית, ד"ר יעל רייכנברג, למן פרוץ המגפה לפני כשנה ועד עתה.

ד"ר רייכנברג וגרינברג סיכמו השבוע כי המתחם באולם רוזמרין ייפתח בשעות הבוקר של יום שישי הקרוב אך ורק לטובת בני נוער תושבי פתח תקוה המבוטחים בכללית. החיסונים יינתנו לילידי השנתונים 2003-2004 כנגד הצגת תעודת זהות, כרטיס חבר כללית ואישור חתום על ידי אחד ההורים. ניתן גם להגיע עם ההורים למקום. תלמידי כיתות י"ג-י"ד, או ילידי 2002 שעדיין נמצאים במערכת החינוך, יוכלו להתחסן אף הם.

במחוז דן-פ"ת אומרים כי: "חשוב לנו לאפשר נגישות וזמינות מרביים לחיסון לבני הנוער והוריהם וגם להתחבר לעולמות התוכן שלהם. בשלושת הימים הראשונים של מבצע החיסונים לתלמידי התיכון חוסנו מעל 27,000 בני נוער ואנו מאמינים שהרחבת מעגל המתחסנים לגילאי התיכון תאפשר חזרה לספסל הלימודים תוך הפחתת החשש מתחלואה והדבקה".

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, וממלא מקומו רון כץ, ראש מינהל החינוך, בירכו על המהלך והוסיפו: "חשוב לנו כי בני הנוער תלמידי העיר יוכלו להתחסן ולחזור לשגרת הלמידה בראש שקט ובטוח. אנו מודים לכללית על שיתוף הפעולה ומזמינים את כל הזכאים לבוא ולהתחסן".

 

צילום: דוברות כללית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות