ניוזים חמיםחדשותבת ים

שבוע חנוכה בבת ים תחת הקורונה: במסגרת מבצע אכיפה חולקו עשרות דוחות בשבוע האחרון

ואם מישהו חשב לרגע שזה ייגמר בחנוכה אז בעירייה ובמשטרה מבהירים: האכיפה המוגברת תימשך, דגש רב על סוף השבוע

נמשכת האכיפה במסגרת המאבק בתחלואת הקורונה במסגרת פעילות המשטרה והפיקוח העירוני. בהערכת מצב במשל"ט הקורונה העירוני יחד עם השיטור הוצגו הנתונים לגבי פעילות אכיפה של המשטרה בשבוע האחרון בבת-ים: עפ"י נתוני המשטרה, בשבוע החולף ביצעה המשטרה 355 ביקורי מבודדים, 282 ביקורי מאומתים, 54 דו"חות קורונה, ו- 218 ביקורות בעסקים. בנוסף לפעילות האכיפה של המשטרה, במהלך השבוע האחרון חולקו בעיר 54 דו"חות בגין אי עטיית מסכה, ושישה דו"חות לעסק שהפר את ההנחיות​ ע"י הפיקוח העירוני.

גם בסוף שבוע הקרוב ממשיכים צוותי האכיפה של המשטרה והפיקוח העירוני באכיפה בשל החג ומזג האוויר האכיפה תתמקד בהתכנסויות המתבצעות בבתים פרטיים, והתקהלויות בקניון לאחר הרחבת המסחר. בנוסף הצוותים ימשיכו להיות פרוסים ברחובות מרכזיים בנוסף לאזור הטיילת, המצבה ומרכזי המסחר.

בעירייה ובמשטרה מבהירים: " ישנה עלייה בתחלואה בבת ים, כמו בכל הארץ. ההנחיות הינן מצילות חיי ועל כל תושב ותושב במוטלת האחריות להישמע להם, במיוחד בתקופה מאתגרת כזו יחד עם עונת החורף והעליה בתחלואה בכל הארץ. לא נאפשר שום הפרה של ההנחיות בעיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות