ניוזים חמיםחדשות

צפו: מועדון לקלפנים בחולון, שהוצא צו סגירה נגדו בשל התקהלות, נפתח שוב באותו יום, כשבעל המקום שוב מצפצף על ההנחיות

המשטרה פתחה בהליך פלילי נגד תושב חולון, בשנות ה-60 לחייו, שבאותו יום שבו קיבל צו סגירה לעסק שלו- מועדון לקלפנים, פתח אותו לקהל וגם הפעם הפר את הנחיות משרד הבריאות

המשטרה עיכבה אתמול לחקירה תושב חולון בשנות ה- 60 לחייו וזאת בעקבות הפרה של צו סגירה שהוצא לו על ידי המשטרה.
בעל העסק הגיע בתחילת השבוע לשימוע במשטרה בעקבות הפרת הנחיות משרד הבריאות בדבר תפוסת קהל ולמקום הוצא צו סגירה עד לתאריך 10.12.2020.
שעות ספורות לאחר השימוע ערכה המשטרה ביקורת יזומה בעסק על מנת לוודא כי המקום אכן סגור וגילו כי העסק פתוח ונמצאו בו 26 אנשים בחלל מצומצם, תוך הפרה בוטה של צו הסגירה ושל הנחיות משרד הבריאות בדבר פתיחת עסקים ותפוסת קהל. בעל העסק לא היה במקום.

המשטרה פתחה בהליך פלילי נגד בעל העסק וזאת בגין הפרת הוראה חוקית וניהול עסק ללא רישיון. אתמול הוא עוכב לחקירה אשר בסיומה שוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום בגין עבירות אלו צפוי להיות מוגש נגדו בימים הקרובים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות