ניוזים חמיםחדשותבריאות

בר"ג הבוקר: בעלי הפיטבול הסתובב אתו בלי רצועה ומחסום סמוך לגן ילדים. הכלב התנפל על שתי פעוטות בנות שלוש. הצוות באיכילוב: "מזעזע לראות איזה נזק נגרם לפעוטה בפניה"

תושב ר"ג טייל הבוקר עם כלב הפיטבול שלו, ללא רצועה ומחסום ליד גן ילדים. התוצאה: שתי פעוטות בנות 3 ננשכו בפניהן, אחת עם פציעות קשות. הצוות הרפואי באיכילוב מספר: "זה פשוט מזעזע. כל הצוות במיון עם דמעות למראה הפעוטה שננשכה קשה בפניה כשהנזק שנגרם לה הוא משמעותי"

הבוקר, שתי פעוטות בנות כשלוש ושנתיים ננשכו ברמת גן בזמן שהיו בדרך לגן עם הוריהן. השתיים ננשכו על ידי כלב פיטבול שבעליו ״טייל״ עימו ללא רצועה או מחסום פה.

פעוטה אחת במצב קשה עם סימני נשיכה משמעותיים בפנים והיא יורדת כעת לניתוח בהול ופעוטה נוספת עם נשיכה באזור האוזן שתעבור תפירה.

ההורים ההמומים משחזים בדמעות כי הם צעדו עם הבנות לגן כשפתאום הכלב שעט לעברם וזינק על הפעוטות. אמא אחת הצליחה לשחרר בכוח את הכלב שגולל על הרצפה את הבת הקטנה וברח בריצה לעבר ילדה נוספת שכבר הייתה בשער של הגן כשהכלב התנפל עליה בעוצמה ואבא והשומר שהיו במקום הצליחו לאחר מאבק לשחרר את הבת מהשיניים של החיה.

כעת שתי הפעוטות נמצאות בטיפול רפואי כשאחת מהן תעבור אשפוז וטיפול ממושך.

ההורים ההמומים נסערים וכעת מוסרים עדות למשטרה שהגיעה לחדר המיון לילדים כאן ב״דנה-דואק״.

״זה פשוט מזעזע. כל הצוות במיון עם דמעות למראה הפעוטה שננשכה קשה בפניה כשהנזק שנגרם לה הוא משמעותי. כרופאה וותיקה בחדר המיון לא נתקלתי בעוצמה כזו של נשיכה ואני רותחת על אוזלת היד שבה בעלי כלבים מרשים לעצמם לטייל עם כלב מסוכן ללא מחסום פה ורצועה מה שהביא לפשע הזה. אני מקווה שבעל הכלב יענש בחומרה״ מוסרת ד״ר אילת רימון, מנהלת חדר מיון ילדים.

 

צילום: איכילוב המרכז הרפואי ת״א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות