ניוזים חמיםחדשות

מבוטחי "מכבי" בר"ג נדהמו לגלות שסוגרים את מכון הרנטגן והאולטרה סאונד היחיד בעיר, מה שיקשה על קשישים בעיקר. במכבי מרגיעים: "זה זמני, לרגל שיפוץ"

מכבי שירותי בריאות הודיעה על סגירת מכון הרנטגן והאולטרה סאונד היחיד שפעל בר"ג. דבר שהותיר מבוטחים רבים חסרי אונים, בעיקר קשישים. אלא שבמכבי טוענים: "זה לשם שיפוץ, פועלים למציאת מקום חלופי בעיר"

לקוחות קופת החולים "מכבי" ברמת גן, שבהם יש הרבה קשישים, נשים בהריון וילדים, כילו כי בסוף החודש ייסגר מכון הרנטגן והאולטרה סאונד של מכבי ברחוב אורה 4.
המשמעות היא שאותם חברי הקופה ברמת גן יצטרכו מה להגיע לבני ברק או תל אביב ולא יהיה ברחבי רמת גן שום מכון זמין.
לפי מה שנאמר לחלק מהמטופלים, התכנון של מכבי הוא לקבל אישור להקים מכון כזה היכן שכעת הם עושים את חיסוני השפעת ברחוב מטולה, אבל מכבי שירותי בריאות עוד לא קיבלה אישור לשימוש קבוע בבניין זה.
הבעיה שברמת גן יש לא מעט אוכלוסייה מבוגרת, שאין באפשרותה להגיע עצמאית למכונים מחוץ לעיר וכך עיר גדולה כמו רמת גן נותרת ללא מענה למטופלי "מכבי" שרותי בריאות.

במכבי הרגיעו והסבירו כי מדובר במצב זמני, שנועד לשדרג את המכון הקיים בעיר:

"על מנת להתאים את המרכז הרפואי לצרכי החברים אנו מבצעים שיפוץ משמעותי בסניף שיימשך מספר חודשים. במסגרת זו שירותי רנטגן ניתן יהיה לקבל בערים הסמוכות.

אנו בוחנים מספר חלופות בעיר למכון הרנטגן החדש שייפתח. צוות מכבי ימשיך לעמוד לרשות החברים בכל עניין ואנו מתנצלים על אי הנוחות הזמנית".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות