ניוזים חמיםחדשות

מנהל ומטפלת בפעוטון ברחובות חשודים כי שכחו פעוט בן 7 חודשים במשך שעות ברכב בטמפרטורות מעל 50 מעלות. גם כשכבר חילצו אותו, לא הזעיקו עזרה והפעוט נכנס לתרדמת

גרמו חבלה חמורה לפעוט בן 7 חודשים לאחר שנשכח ברכב למשך מספר שעות בחום כבד. וגם כשגילו אותו, במשך שעות לא הביאו אותו לטיפול רפואי או הזעיקו את הוריו

מנהל פעוטון ומטפלת מרחובות חשודים כי גרמו חבלה חמורה לפעוט בן 7 חודשים לאחר שנשכח ברכב למשך מספר שעות בחום כבד. וגם כשגילו אותו, במשך שעות לא הביאו אותו לטיפול רפואי או הזעיקו את הוריו

תחילתה של החקירה בתלונה שהתקבלה במשטרה מהוריו של הפעוט, על כך שבנם התינוק אושפז בבית החולים קפלן כשהוא ללא הכרה, לאחר שהוחזר להוריו מהגן בו הוא מטופל.

עם קבלת התלונה נפתחה חקירה במשטרת רחובות במהלכה נעצרו מנהל הגן בן 67 מרחובות ואחת המטפלות, נתינה זרה, בת 67.

מהחקירה ומצפייה של החוקרים במצלמות האבטחה שבגן, עלה חשד לפיו מנהל הגן אשר מסיע בכל יום את התינוקות והילדים, הותיר ברכב ההסעות את הפעוט ולא הכניסו אל הגן ביחד עם שאר הילדים. עוד עלה מהחקירה כי התינוק הושאר ברכב למשך מספר שעות כשהטמפרטורה ברכב עלתה ללמעלה מ-50 מעלות צלזיוס.

על פי החשד, לאחר מספר שעות הבחין החשוד שהתינוק נותר לבדו ברכב הסגור, הוציא אותו מהרכב ולקח אותו אל הגן שם ביקש מהמטפלת החשודה לסייע לפעוט.

החשודים הבחינו כי הפעוט מחוסר הכרה ומצבו חמור וניסו באמצעות פעולות שונות לטפל בפעוט במשך מספר שעות מבלי להזעיק טיפול רפואי.

עוד עלה מהחקירה כי החשודים לא עדכנו את הוריו של הפעוט כי הוא נשכח ברכב ודיווחו להוריו כי הוא אינו מרגיש טוב. החשוד הסיע את הפעוט בחזרה לביתו שם מסר אותו לידי אימו שהבחינה כי מצבו לא טוב והוא מפרכס.

הוריו של הפעוט הזעיקו את מד"א והוא פונה לטיפול נמרץ בבית החולים קפלן, שם אושפז כשהוא בתרדמת ומבלי שהצוות הרפואי ידע את הסיבה למצבו.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ועם סיום החקירה צפויה הפרקליטות להגיש היום כתב אישום כנגד החשודים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות