ניוזים חמיםחדשות

לפני זמן קצר: ילדה בת 3.5 ננשכה בפניה על ידי כלב ברחוב פרוג בר"ג, בזמן שהייתה עם אביה בדרך לגן. מצבה בינוני

לפני זמן קצר כלב תקף ונשך בפניה ילדה בת 3.5, ברחוב פרוג ברמת גן. הילדה הלכה ברחוב מלווה באביה. היא מפונה במצב בינוני עם פציעות בפניה

המשטרה עכבה הבוקר לחקירה בגבעתיים, תושב רמת גן לאחר שכלבו על פי החשד תקף ופצע שני ילדים בני 2 ו-3.5, שננשכה בפניה.

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 100 בדבר כלב שנשך 2 ילדים תושבי גבעתיים בני 2 ו- 3, כאשר על פי החשד בעל הכלב, תושב רמת- גן בן 34, טייל עם כלבו וכשהבחין הכלב בילדים, נשך אותם בפניהם.

בעל הכלב עוכב כאמור לחקירה בתחנת המשטרה בגבעתיים והכלב נלקח להסגר על ידי הווטרינר האזורי.

בשעה 07:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילדה שננשכה על ידי כלב ברחוב פרוג ברמת גן. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב ילדה כבת 3.5 במצב בינוני עם פציעה בפנים.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם צוקר סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו את הילדה שננשכה בפנים מוחזקת בידיים של אביה כשהיא בהכרה מלאה וכאובה. הכנסנו אותה לאמבולנס, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וחבישות ופינינו אותה במצב יציב לבית החולים".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות