ניוזים חמיםחדשות

האסיר המשוחרר, אורן אברהם, הצית את עצמו בקופת חולים ברמלה. מצבו קשה. ניסיון ההתאבדות השני שלו השנה: "נותרתי ברחוב בלי אוכל ובית"

אורן אברהם, אחד מהאסירים המשוחררים הידועים, הצית את עצמו הבוקר בקופת חולים ברחוב צה"ל ברמלה. ניסיון התאבדות שני בתוך מספר חודשים, לאחר שלטענתו הוא נותר הומלס חסר כל כשהמדינה מסרבת לעזור לו להשתקם לאחר מאסר ארוך

אורן אברהם, אחד מהאסירים המשטחררים הכי מפורסמים, נכנס לפני כשעה לקופת חולים ברחוב צה"ל ברמלה והצית את עצמו. פראמדיקים של מד"א מבהילים אותו לבית החולים עם 50 אחוז כוויות בגופו בדרגה ב'.

האסיר המשוחרר, אורן אברהם, מי שזכה לכינוי הנוכל מספר 1 בישראל, השתחרר בפברואר השנה מבית הכלא והפך להומלס שמתגורר ברחוב, אחרי שלטענתו מדינת ישראל אינה מסוגלת לסייע בשיקומו ולדאוג לו להוסטל או לדיור מוגן כדי שיוכל להתחיל בחיים חדשים והוא אף לא מוצא עבודה כשוטף כלים.

"הרשות לשיקום האסיר הפכה אותי להומלס ובגללה אני זרוק ברחוב בלי מסגרת. במקום לדאוג לי לשיקום, הם רוצים שאחזור להיות עבריין ואעקוץ אנשים. הם רוצים שאחזור לרמות ואשוב לכלא", אמר אברהם המיואש לוועדת השחרורים.

אברהם שישב במצטבר 27 שנה בכלא רצה להשתקם, אך מצא עצמו ברחוב חסר כל.

מייד אחרי שחרורו הוא ניסה להתאבד והיה בתרדמת ימים ארוכים.

ועתה כאמור מיאוש ניסה להתאבד שוב. כך כתב בוקי נאה, כתב הפלילים הוותיק, שהיה עם אברהם בקשר ואף ניסה לסייע לו:

"האסיר המשוחרר אורן אברהם הצית את עצמו הבקר בקופת החולים ברמלה. כמה דקות לפני הוא התקשר להיפרד, להתנצל על כספים שהלוותי לו כדי שיוכל לשכור דירה אחרי השיחרור ולא החזיר. הוא לא מצא עבודה גם בשטיפת כילים ולא רצה לחזור לגנוב. הוא בכה שמאז שהשתחרר המדינה לא עוזרת לו להשתקם ולא מוצאת לו מסגרת חוץ מאישפוז בבית החולים באר יעקב לחולי נפש.
"אורן אברהם זה האסיר הגאון שמוגדר כמפגר שמרר את חיי המשטרה, בתי המשפט ושרות בתי הסהר כשקנה מוצרים בעזרת כרטיסי אשראי של שופטים ושוטרים ושלח לסוהרת שבה תאהב. הוא שלח פעם עשרות מגשי פיצות לישיבת הממשלה באמצעות כרטיס האשראי של מזכיר הממשלה. גם הפעם לא הצליח לו, כיבו אותו והעבירו אותו לבית החולים. הלילה הוא ישן על מיטה".

 

צילום: פרטי פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות