ניוזים חמיםחדשות

בלעדי: שלטון כרמל שאמה בר"ג הסוף? מנכ"לית העירייה הודיעה על התפטרותה, סגן ראש העיר שריר התפטר ומשבר עמוק עם מ"מ ראש העיר, ליעד אילני

האם השלטון של כרמל שאמה הכהן בראשות העיר ר"ג הולך ומתפרק? לפני זמן קצר הודיעה מנכ"לית העירייה על התפטרותה אחרי שנה וחצי. למקורביה אמרה: "לא יכולה להמשיך ככה. שאמה נותן לעוזריו לנהל את העירייה". גם סגנו גלעד שריר הודיע על התפטרות וקרע עמוק בינו לממלא מקומו, ליעד אילני, שמקורביו אומרים: "שאמה לא מאפשר לאילני לקיים את התוכניות שהבטיחו לבוחרים"

האם כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן, רואה איך הקואליציה והעירייה בראשותו הולכת ומתפוררת אל מול עיניו?

לפני זמן קצר, מנכ"לית העירייה, רחלי מרום, שמכהנת כשנה וחצי בלבד הודיעה במייל לעובדי העירייה כי היא החליטה להתפטר. מרום אמרה למקורביה: "אינני יכולה להמשיך כך יותר. כרמל שאמה נטתן לעוזרים שלו לנהל את העירייה, הוא לא נותן לי גב, לא מכבד את ההיררכיה ועושה מה שבא לו. אני לא יכולה להמשיך כך יותר".

גם סגן ראש העיר, ראש סיעת "יש עתיד", גלעד שריר, הודיע כי הוא מתפטר מתפקידו. שריר, כך לפי מקורביו, הרגיש ששאמה לא מותיר לו כל יכולת לבצע דברים ותוכניות לשמן הוא נבחר.

אלא שזה לא הכל- הקרע הגדול נרשם בשבועות האחרונים בין ראש העיר לממלא מקומו, ליעד אילני- שבזכות חבירתו של אילני לשאמה הכהן בסיבוב השני בבחירטת, שאמה הצליח להיבחר, כשהוא מבטיח קבל עם כי אילני יקבל סמכויות שוות לו.

אלא שלפי מקורבי אילני- שאמה הפר את כל הבטחותיו ולא מאפשר לאילני וסיעתו לקיים את התוכנית שהבטיחו לבוחרים והתוכנית עליה התחייב כרמל שאמה עצמו בהסכם הקואליציוני ביניהם.

ראש העיר הגיב לפני זמן קצר בפייסבוק שלו לגבי התפטרות המנכ"לית וטען שידע זאת מאוגוסט- דבר שרבים בעירייה דוחים ומציינים שאם כך, הרי היה כבר קורה הליך בחירת מנכ"ל מחליף.

כך טוען שאמה: "במהלך אוגוסט הודיעה לי רחלי מרום, מנכלית העירייה, על רצונה לסיים את תפקידה בשל נסיבות אישיות .
"כחברים אישיים ולדרך וכמי שמאוד מעריך אותה קיבלתי בהבנה מלאה את החלטתה. מעבר להיותה פורצת דרך לנשים כאישה הראשונה בהיסטוריה של העיר בתפקיד, רחלי הספיקה להשפיע על תהליכים משמעותיים בעיר שמחלקם כבר נהנים התושבים".

 

תגובת העירייה תפורסם באם תתקבל

 

צילום: ניוזים מרכז

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות