ניוזים חמיםחדשות

תושב ת"א בן 26 נעצר לאחר שפרסם איומים ברצח ואונס של ראש הממשלה ובני משפחתו, שרים ואף שוטרים

בעקבות חקירת חוקרי המשטרה ביחידת הסייבר בלהב 433 הוגש כתב אישום נגד תושב ת"א בן 26 בגין מספר עבירות איומים: איומים ברצח ופגיעה מינית נגד ראש הממשלה ובני משפחתו, שרים, שוטרים ובני משפחתם

במסגרת המאבק בעבירות האלימות ובפרט נגד עובדי מדינה, משרתי ציבור, שוטרים ובני משפחותיהם בדרך של פרסומים ברשתות החברתיות פרסומים הפוגעים, מטרידים ומפחידים אנשי ציבור ובני-משפחותיהם, חשפו חוקרי הסייבר של משטרת ישראל חשוד שפרסם 16 דברי איום קשים. החשוד נעצר ביום שישי, 31.10.20 לחקירה וכאמור הוגש נגדו כתב אישום.

החשוד פתח 2 חשבונות בטוויטר ובאמצעותם פרסם והגיב לפרסומים בדברי איום קשים במהלך החודשיים האחרונים. החשוד נעצר ביום שישי (31.10) ונחקר בגין מעשיו. כתב האישום מתאר בפרוט את האיומים , לדוגמא:

בתאריך 21.9.20 כתב: "אני מגיע להפגנות בבלפור שוטר שוטר אני רוצה לראות שם מרים יד, ייתפס במצלמה, לא נלך למח"ש כי אנחנו לא מלשינים כמוכם יהומואים, אבל נלך לו לבית שהוא בזמן ההפגנה נזיין את אישתו והילדים ונצלם את זה גם, ואז נשלח לו לפאלפון. (הטעויות במקור).

וכך בתאריך 18.10.20 הגיב על פרסום בטוויטר של העיתונאי בן כספית וכתב:
"נתניהו ישכול גם את בניו ואישתו או שישכלו אותו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה ינאצים צריך לרצוח אותכם ואני מסית לאלימות ולרצח כל בן זונה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר, אתם ניאו נאצים פלסטינים מסריחים צריך לזיין אותכם, נגיע אליכם אישית או שתתפטרו". (טעויות במקור).

 

צילומי הפרסום מתוך טוויטר.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות