ניוזים חמיםחדשות

צפו בתיעוד: מסע האלימות של תושב ראשל"צ נגד גבר אחר בתחנה המרכזית בראשל"צ. רדף אחר הקורבן, רסס בגז, דקר וגנב את הנייד

תושב ראשון לציון בן 42 ריסס בגז פלפל גבר אחר שפגש בחנה המרכזית בראשל"צ ודקר אותו ברגל פעמיים, תוך שהוא גונב ממנו את המכשיר הנייד

המשטרה הגישה כתב אישום כנגד תושב ראשל"צ בן 42 שדקר אדם אחר, פצע אותו וגנב ממנו את המכשיר הנייד שלו.

תחילתה של החקירה בתאריך 24/10/20 בדיווח שהתקבל במשטרה על גבר בן 31, שנדקר ברגלו בתחנה המרכזית בראשון לציון.

פעילות חקירתית ומבצעית של שוטרי תחנת ראשון לציון הביאו לאיתורם ולמעצרם של מספר חשודים במעורבות באירוע ובניהם החשוד בדקירה.

על פי כתב האישום שהגישה התביעה המשטרתית, הגיע המתלונן לתחנה המרכזית כדי לפגוש את חברו שהיה במקום ביחד עם הנאשם.

עוד עולה מכתב האישום כי בהמשך לכך, התגלע אירוע אלים בין המתלונן לנאשם, במהלכו ריסס הנאשם את המתלונן בגז פלפל. המתלונן נמלט בריצה כשהנאשם רץ אחריו בעודו אוחז בסכין ודקר אותו ברגליו פעמיים. הטלפון הנייד של המתלונן נפל והנאשם נטל אותו לחזקתו.

המתלונן חזר לביתו כשהוא פצוע והתקשר לטלפון הנייד שלו. הנאשם ענה לשיחה ואמר למתלונן שאם הוא רוצה בחזרה את הטלפון שלו עליו לשלם 200 ש"ח. בהמשך השליך הנאשם את הטלפון הנייד של המתלונן במקום שאינו ידוע.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ ועם סיום החקירה כאמור, הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרו עד לתום ההליכים בגין פציעה כשעבריין מזויין, החזקת סכין שלא כדין, גניבה ודרישה באיומים של רכוש.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות