ניוזים חמיםבריאות

הרצאה בזום מיוחדת: כל מה שרציתם לדעת על הקשר בין הפרעות קשב לקורונה

מתחם הטוקהאוס יארח הערב הרצאה בזום עם פרופ' איריס מנור, מנהלת היחידה להפרעות קשב במחוז דן-פ"ת בכללית, שתעסוק בהתמודדות עם התופעה הנפוצה דווקא בימים אלה. כל הפרטים ולינק לרישום – בכתבה הבאה

 

מה היא הפרעת קשב ואיך היא מתקשרת לתקופת הקורונה? מה מאפייני ההפרעה ואיך הם בהם לידי ביטוי בתקופה מיוחדת זו? כיצד מושפעים בתקופת הקורונה ההתנהגות, הלמידה והיכולות החברתיות? והאם בכלל מומלץ לבחון הפרעות קשב ולטפל בהן בימים אלה?

על שאלות אלו ואחרות תענה פרופ' איריס מנור, במסגרת שתי הרצאות שתעביר ב"טוקהאוס", שיועברו ברוח התקופה באמצעות הזום. פרופ' מנור היא פסיכיאטרית מומחית של הילד והמתבגר. היא מנהלת את מרפאת הקשב של מחוז דן-פ"ת בשירותי בריאות כללית ובמקביל עובדת בבית החולים גהה.

הרצאותיה בטוקהאוס יועברו הערב (14.10) וביום רביעי הבא (21.10) בשעה 21:00, תחת הכותרת "לחיות עם הפרעות קשב וריכוז – גם בימי קורונה".

לדברי פרופ' מנור, "הפרעת קשב היא הפרעה כרונית נוירו-התפתחותית, ויש לה מגוון השלכות על חיי היום יום ועל התפקוד, הן החברתי, הן הנפשי והן הלימודי, אך בנוסף גם הבריאותי. במפגש הראשון נעסוק בביטויים השונים של הפרעות קשב בכלל ובימי קורונה בפרט. אנסה להשיב על השאלה האם אכן גדל כאן דור שלם בהפרעת קשב, והאם הפרעת קשב הינה נחלתם של ילדים או שגם מבוגרים סובלים ממנה. בהיבט של משבר הקורונה אתייחס למחקרים חדשים הנוגעים בקשר בין הפרעות קשב לתחלואה בקורונה, עמידה בהנחיות, הסגרים, הלמידה מרחוק, חיי משפחה, מצב נפשי, תחלואה נלוות ועוד. במפגש השני נעסוק בדרכי הטיפול בהפרעות אלו".

עלות ההרצאה הינה 39 שקלים למפגש אחד ו-60 שקלים לשני המפגשים. קישור לרישום: https://rb.gy/rrer8h

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות