ניוזים חמיםחדשות

באור יהודה ממשיכים לצפצף על ההנחיות: נסגר בית כנסת שהגיעו אליו עשרות מתפללים

המשטרה סגרה בית כנסת באור יהודה שפעל בניגוד להנחיות והמשיכו להגיע אליו מתפללים למרטת הסגר ולמרות שעד אמש העיר הייתה אדומה

 

במסגרת המאבק המשותף למניעת התפשטות נגיף הקורונה, גם אתמול (13.10) משעות הבוקר המשיכו שוטרי משטרת ישראל באכיפה נחושה נגד הגורמים אשר ביודעין ובמכוון מפרים את צו בריאות העם ומסכנים בכך את בריאותם ובריאות כלל הציבור.

בתוך כך, באור יהודה , יחידת השיטור העירוני ערכה ביקורים בעשרות בתי כנסת ברחבי העיר ואיתרו בית כנסת פתוח , אשר בתוכו התקיים אירוע ברית עם עשרות משתתפים שהתקהלו בניגוד לתקנות.

השוטרים פיזרו מתקהלים אשר שהו במקום בניגוד להנחיות ורשמו דוח לגבאי בית הכנסת.

יוסי סויד גבאי בית הכנסת מאור ציון וחבר מועצת העיר: "ברצוני לתקן את הנאמר בכתבה, ולחדד את מה שנכתב, המקום הנ"ל אינו בית כנסת אלא אולם אירועים פרטי הסמוך לבית הכנסת ,אם תסתכלו תראו שחוץ מכמה ספרים אין שם היכל קודש ולא עמוד תפילה .הגבאים  עושים מאמצים מרובים כדי לשמור על ההנחיות ותאמינו לי זה קשה מאוד לא לתת לאנשים להיכנס להתפלל, אין ניסיון גדול מזה. ולא להכפיש את שמם של גבאי בית הכנסת. לכן אבקש לתקן את הנאמר ולא לכתוב בית כנסת אלא אולם אירועים פרטי ואירוע פרטי."

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות