ניוזים חמיםבריאות

4,400 ביצים מסוכנות למאכל אדם הושמדו לפני שנמכרו במרכז המסחרי בקריית שרת בחולון, לאחר שנתפס רוכל שפורק אותן מרכב פרטי

פקחי השיטור בחולון תפסו אדם הפורק תבניות ביצים מרכבו במרכז המסחרי בקריית שרת. בדיקה קצרה העלתה כי הם בתנאי תברואה המסכנים את בריאות הציבור. הביצים הושמדו

 

צוות של השיטור העירוני חולון הבחין, לפני יום, במרכז המסחרי בקריית שרת בעיר באדם פורק מתוך כלי רכב מסחרי תבניות ביצים.
הצוות ביקש מהאדם לעיין בתעודות המשלוח, שמעידות על מקור הביצים, וגילה כי תבניות הביצים שהיו מצויות בכלי הרכב לא היו מקוררות כנדרש.

למקום הוזעקו אנשי השירות הווטרינרי העירוני, שהחלו בבדיקת הביצים, הן בנושא טמפרטורת ההובלה והן בנושא סימון הביצים ומקורן מול מפקחי מועצת הלול. 

הבדיקה העלתה כי הביצים מסוכנות למאכל אדם, מאחר שהובלו בטמפרטורה שנעה בין 28 לבין 34 מעלות צלזיוס ולא בטמפרטורה של עד 20 מעלות צלזיוס, כפי שקובע החוק.

הביצים, בכמות של כ-4,400, הושמדו, טרם הגעתן ללקוחות.

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר ויקטור חדד, מזכיר כי מומלץ לרכוש רק ביצים שמוחזקות בקירור ומוטבעת עליהן חותמת תקינה. מומלץ לרכוש ביצים רק במרכולים או בחנויות לממכר ביצים, ולא בדוכנים מזדמנים בשווקים או מרוכלים שמסתובבים עם מכוניתם בשכונות השונות.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות