ניוזים חמיםחדשות

פוענח רצח הצעיר, יאשיהו בלום שנדקר למוות בחניון בחוף ראשל"צ: החשוד ברצח ניסה להעלים את הסכין עימה דקר למוות

המשטרה פענחה את רצח יאשיהו בלום בחודש שעבר בחניון בחוף בראשון לציון. בלום נדקר למוות לאחר שהתפתחה קטטה סתמית בין קבוצת צעירים לבין חבריו. הדוקר ניסה לברוח והשליך את הסכין בדרך

המשטרה פענחה את רצח יאשיהו בלום בחודש שעבר בחניון בחוף בראשון לציון. בלום נדקר למוות לאחר שהתפתחה קטטה סתמית בין קבוצת צעירים לבין חבריו. הדוקר ניסה לברוח והשליך את הסכין בדרך

חוקרי היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחו את תיק רצח יאשיהו בלום בן 23 תושב עלי שאירע בתאריך 8/8/20 בסמוך לחוף הים בראשון לציון.

מהחקירה עלה כי בערב הרצח, הגיע אחד החשודים עם חבריו למסעדה בחוף הים בראשון לציון כשהוא מצויד בסכין אותה נשא על גופו. לפנות בוקר הגיעו המנוח וחבריו לרכבם שחנה בחניון הסמוך לחוף הים בראשון לציון, ובין החשודים לבינם התפתח דין ודברים אשר הוביל לאירוע אלימות בו תקפו החשודים את הקורבן וחבריו. במהלך תקיפתו נדקר הקורבן מספר פעמים והוא התמוטט במקום. החשודים נמלטו מהחנייה בשני כלי רכב, כאשר אחד החשודים הרים את מחסום החניה בידיו על מנת לאפשר את מעבר כלי הרכב.

הפצוע פונה לבית החולים במצב קשה וזמן קצר לאחר מכן נקבע מותו.

עוד באותו היום, עצרו בלשי ימ"ר מרכז בסיוע כוחות ממרחב שפלה במחוז מרכז של משטרת ישראל, תשעה חשודים במעורבות באירוע, שישה גברים ושלוש נשים.

בסריקות שערכו השוטרים בציר ההימלטות של החשודים נתפסה הסכין שבאמצעותה על פי החשד בוצע הרצח. מהחקירה עלה כי במהלך הנסיעה השליך אחד החשודים את הסכין מחלון הרכב.

מעצרם של ששת החשודים (בני: 25,21,19,18,17,21) הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון וכן גם מעצר הבית של שלוש החשודות (17,22,20).

עם סיום החקירה הגישה הפרקליטות הצהרת תובע לפיה בכוונתה להגיש כתב אישום כנגד ששת החשודים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות