ניוזים חמיםבריאות

לקוחות כללית בפתח תקוה? מעתה תוכלו לקבל תרופות במשלוח ישירות עד דלת הבית

השירות נעשה מהמרפאה ברחוב רוטשילד ומאפשר משלוחים לכל רחבי העיר. בנוסף, ניתן לרכוש תרופות אונליין ולאסוף ישירות מבית המרקחת בשש מרפאות נוספות. מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון: "השירות עונה לצרכים שעלו בתקופות הקורונה ומתווסף לסל שירותי הרפואה מרחוק שמעניקה כללית"

"כללית" מרחיבה את פריסת השירות החדש "בית מרקחת אונליין", המאפשר הזמנת תרופות עד הבית וקבלתן במשלוח עד הדלת עם שליח, או באיסוף עצמי מבית המרקחת – וזאת בהתאם לבחירת הלקוח. השירות יצא לדרך בתחילת השבוע במבחר מרפאות של כללית בפריסה ארצית. בעיר פתח תקוה מתקיים שירות משלוח תרופות עד הבית במרפאת רוטשילד, ממנה יוצאים משלוחים ללקוחות כללית בכל חלקי העיר. שירות הזמנת תרופות און-ליין ואיסופן מהסניף מתקיים במקביל במרפאות ברקמן, כפר גנים, הדר גנים, שיכון עממי, נחלת צבי ואם המושבות.

מנכ"ל כללית, פרופ' אהוד דודסון: "בימים אלה, בהם אנו מנהלים שגרת חיים בצל נגיף הקורונה ונדרשים להקפיד על הכללים למניעת הדבקה, אנו מוסיפים ומרחיבים שירותים שניתן לקבל בבית המטופל. בכך אנחנו מפחיתים את הצורך בהגעה פיזית לבית המרקחת ומצמצמים את מספר השוהים בשטח המרפאה ברגע נתון. עבור 4.6 מיליון לקוחות כללית, האפשרות לקבל תרופות עד הבית או באיסוף עצמי, היא בשורה שמיטיבה באופן משמעותי את חווית הטיפול והשירות ועונה לצרכים העכשוויים. שירות זה הוא אחד מהאפשרויות המגוונות שאנו מציעים ללקוחותינו כדי שיוכלו להמשיך ולקבל את השירותים הרפואיים הנדרשים באמצעות שירותי רפואה מרחוק כדוגמת TYTOלצד שירותים כמו מעבדה עד הבית – שירותים שהצורך והביקוש להם עולה וזוכה לשביעות רצון גבוהה".

 

 

בית מרחקת און ליין. צילום דוברות כלליתבית מרחקת און ליין. צילום דוברות כללית

איך זה עובד? 

הלקוח נכנס לאזור האישי באתר או באפליקציית כללית, בוחר בשירות "בית מרקחת און ליין" ומזמין את תרופות המרשם, תרופות ללא מרשם ופריטים מהמגוון הקיים בבתי המרקחת. לאחר מכן בוחרים האם לקבל את התרופות באמצעות שליח או באיסוף עצמי מבית המרקחת. הרוקחים בבתי המרקחת זמינים למענה טלפוני לכל שאלה בדיוק כמו בדלפק בית המרקחת. בסיום ביצוע ההזמנה הלקוח יקבל הודעת סמס עם מספר ההזמנה ומייל עם פירוט ההזמנה. משלוח עד הבית או לכתובת רצויה אחרת יבוצע בתשלום  27 שקל (מהמרפאות בהן פועל השירות). בתקופת הקורונה מטופלים בגילאי 75 ומעלה פטורים מתשלום. שירות איסוף עצמי מהסניף ניתן ללא עלות לכל קבוצות הגיל.

יש לציין כי השירות ניתן לבעלי הרשאה לחיוב חשבון (בילינג).

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות