ניוזים חמיםחינוך

ראש עיריית בת- ים הודיע: "ממחר בראשון כל התלמידים מכיתות ה' ומעלה יעברו ללימוד מהבית"

אחרי חולון, גם ראש עיריית בת- ים החליט לשלוח את התלמידים מכיתות ה' ומעלה ללימוד בבית, בשל עוד מקרי תחלואה בבתי הספר

אחרי שעיריית חולון הכריזה על שליחת התלמידים מכיתות ה' ללימוד בבית, בשל עלייה בתחלואה במוסדות הלימוד, אתמול בערב הודיע ראש עיריית בת- ים, כי גם הוא סוגר את הלימודים בבתי הספר מכיתות ה' ומעלה, מיום ראשון (מחר). כך הסביר צביקה ברוט: "לאחר הערכת מצב שקיימתי אחה״צ, החלטתי לסגור את בתי הספר בעיר החל מיום ראשון הקרוב, עבור תלמידי כיתות ה׳ ומעלה. 

תלמידים אלו יעברו ללמידה מרחוק, ולא יגיעו לבתי הספר עד לסוף השנה.
לעומת זאת, ילדי הגנים וכיתות א׳ עד ד׳, וכן החינוך המיוחד כולו, ילמדו כרגיל.

קיבלתי את ההחלטה לאחר התייעצות עם גורמי המקצוע, הנהלת העיר, משרד החינוך וועד ההורים העירוני, לאור העליה במספר החולים בעיר בימים האחרונים.

בת-ים הפכה לעיר ירוקה בשלב מוקדם של משבר הקורונה, ושמרנו על נתוני תחלואה נמוכים בשל ההגבלות השונות שהטלנו עוד לפני שאר המדינה.
גם היום מצבנו עדיין דומה לממוצע הארצי, וזה טוב – אך הציבור מקפיד פחות על ההנחיות, ומספר החולים עולה. וזה כבר פחות טוב.

אנחנו נעשה הכל לשמור על בריאות התושבים שלנו. במהלך סוף השבוע נמשיך לקיים הערכות מצב, ואם יהיה צורך נקבל החלטות נוספות שנועדו לצמצם את מספר החולים".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות