חינוךניוזים חמים ברשת

משרד החינוך החליט: לא יתקיימו נשפי ומסיבות סיום. אירועי סיום עד 50 משתתפים ואסיפות הורים מקוונות

משרד החינוך פרסם הנחיות חדשות לאירועי סוף השנה: עד 50 משתתפים באירוע, ביטול מסיבות סיום ונשפים, אסיפת הורים מקוונת ומפגשי הורים לאחר שעות הלימודים

 

על רקע המשך העלייה בהיקף הנדבקים בנגיף הקורונה במדינת ישראל, מפרסם משרד החינוך את ההנחיות והכללים לקיום אירועי סיום שנת הלימודים תש"פ – לרבות טקסים, מסיבות סיום, חלוקת תעודות ואירועי הסיום של שכבת תלמידי י"ב. זאת בכפוף להנחיות משרד הבריאות (בתוקף עד 14.6.2020).

כלל אירועי סיום השנה יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות – הכוללות הצהרת בריאות, חובת עטיית מסיכה ושמירה על ריחוק חברתי והיגיינה. במסגרת זאת, במסיבות ובאירועי סיום שנת הלימודים יוכלו להשתתף עד 50 איש – ובכלל זה הורים וילדים, צוותי ההוראה, אמנים ואנשי מקצוע.

ככל שיופיעו זמרים או מנחים, הרי שמותר להם להופיע בפנים גלויות, ללא המסכה, תוך הקפדה על שמירת מרחק של שני מטרים מהשורה הקדמית של המשתתפים באירוע.

בנוסף, במסגרת ההנחיות החדשות, בוטלו נשפים ומסיבות סיום, כאשר ניתן לקיים אירועים רבי משתתפים – לרבות אסיפות הורים – באמצעות מערכות מקוונות.

אשר ליום ההורים, כלומר מפגשים אישיים עם ההורים והתלמידים: יש לקיים מפגשים אלה לאחר שעות הלימודים, תוך שמירה על מרווחי זמן בין המוזמנים והקפדה על כללי הריחוק החברתי ושמירה על ההגיינה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות