תרבותניוזים חמים ברשת

בני, בני, ילד טוב: חגית ברוכים בפוסט מרגש על בני הצנוע שכולם אוהבים

הפרומו של תכנית הריאליטי הישרדות "עושים חרם על בני" במוצ"ש, הצליח להכעיס רבים, גם את בני עצמו, גם את חבריו ומעריציו וגם את אשתו, חגית, שלא נשארה חייבת

בני ברוכים שידוע כסטנדאפיסט אהוב ומצליח משתתף כעת בתכנית הישרדות ויאייפי וזוכה לאהבה ענקית ולחיבוקים גם ברחוב וגם במרחב הוירטואלי. אי לכך ובהתאם לזאת, הפרומו  ששודר לפני התכנית האחרונה הצליח לעצבן לא מעט אנשים, גם חברים של בני וגם מעריצים שזכו להכיר אותו בתכנית. הכעס הרב נבע מהכותרת של הפרומו עם המסר הלא נעים "עושים חרם על בני".
מיד כשעלה הפרומו העלה בני הכואב והפגוע פוסט בנידון:
 "חרם או לא חרם. אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם, ההצלחה שלכם היא הניצחון שלכם. גם כילד שלא תמיד היה מקובל חברתית ידעתי שיש לי חלומות ואני אגשים אותם בלי להתייחס למה שאומרים או חושבים עליי מסביב. היום אני מוקף בהמון חברים טובים ,יקרים ומפרגנים, סטנדאפיסט שמופיע בכל הארץ. כבר בגיל 11 שיחקתי בתאטרון הבימה ובגיל 15בסרטים בישראל ובארה"ב. הקמתי משפחה עם אישה מדהימה ושניי ילדים מוכשרים ואהובים וכל זה רק בזכות האמונה בקב"ה, בעצמי ובכשרון שלי. הערב יהיה פרק לא קל אבל אל תשכחו שמתוך המון סטנדאפיסטים שהגיעו לאודישן להישרדות vip לקחו אותי. אמרתי לכם שחלומות מתגשמים!"

משפחה מדהימה. ברוכים. צילום עצמי

לאחר שידור הפרק העלתה אישתו של בני, חגית ברוכים, פוסט מרגש על בני הצנוע והאהוב:
"בני שלי, איש עניו, צנוע ואהוב. רבים חושבים שענווה פירושה הערכה עצמית נמוכה. זו טעות. ענוות אמת היא הידיעה שאנו עומדים לנוכח גדולה. ענווה היא שפה שבה ה'אני' שלי שותק כדי שאשמע את קול ה'אתה'. ענווה אין פירושה לחשוב את עצמך פחוּת, אלא לחשוב על עצמך פחוֹת. בבני אדם מפעם צורך עז בהכרה. עם השנים התחלנו להאמין ש'אם יש לך את זה – תדאג שכולם ידעו'. אבל ענוות אמת לא זקוקה לכך. כי כאשר איננו חושבים כל כך על ה'אני', איננו נפגעים מדברי ביקורת או זלזול. זו לא סתם מידה טובה, זו תפיסת מציאות. אין זו המעטה בערך עצמך, אלא פשוט הכרה בערכם של אחרים. עניו הוא מי שלא חושב על עצמו, פשוט כי יש לו תמיד דברים חשובים יותר לחשוב עליהם"  כך מסביר הרב פרופ' יונתן זקס את הענווה של משה רבנו, בפרשת השבוע. במילותיו אלה, הוא לא יכול היה לתאר טוב יותר את אופייך המופלא, את יכולת האיפוק שלך מול האחר גם ברגעים קשים, והשמירה על צניעותך. ויתרה מכך – ההקפדה שלך שלא לפגוע או להשפיל בחזרה גם את מי שפוגע ומשפיל אותך. איש צנוע ועניו שלא מרגיש צורך לצעוק את עצמו לדעת. ענוות אמת לא זקוקה לכך. ענוות אמת נובעת מהאמונה כי מתחת לפני השטח של העולם ישנה נוכחות המכירה אותנו, אוהבת אותנו ומשגיחה על כל מעשינו. תודה שיש לי אותך. חגית."                                                                                                                                                                                                                           הפוסט זכה למאות שיתופים, לייקים ותגובות, ביניהן:

"דמעתי כשראיתי! איזה יופי שיש לכם אחד את השני!"

"הרגשתי בושה בפרק אתמול. וזה עוד אמור להיות דוגמא לנוער"

"כתבת מקסים.. בעידן כזה של שחצנות, של שפע, של "אני ואני", של צביעות… לוקח לנו רגע לעכל את הטובים, הפשוטים והצנועים. בני אתה מקסים!"

"מרגשת שאת. בני באמת אדם ענו, איש זהב"

"בני אתה איש מדהים ואוהב אנשים עם נשמה גדולה, כולנו אוהבים אתכם"

"ירדו לי דמעות באותם רגעים שצפיתי בו ובחבריו על המסך. כל כך כאב לי… אף אדם לא אמור להרגיש דחוי בצורה שכזו"

"זוג מדהים, איזה מרגשת את"

"כתבת מרגש. איזה זוג מקסימים אתם, הכוח אחד של השני, אתם כבר זכיתם במיליון. המון בהצלחה!!"

"מרגשת. זכיתם זה בזו, תשמרו על זה. חיבוק גדול לשניכם"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות