בריאותניוזים חמים ברשת

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש את המדינה עבר צינתור מציל חיים לאחר אירוע לבבי

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש את המדינה עבר בבית החולים קפלן בהצלחה צינתור מורכב שהציל את חייו, לאחר שמזה מספר ימין לא חש בטוב

 

יובל כרמי, מוכר הפלאפל מאשדוד שריגש את המדינה, הגיע למחלקה לרפואה קרובה בבית החולחם קפלן מקבוצת כללית עם כאבים בחזה וחולשה כללית. רגע לפני שעבר התקף לב, הצליחו הצוות הרפואי במחלקה לרפואה דחופה ובמערך הקרדיולוגי של בית החולים, בניהולו של פרופ׳ קובי ג׳ורג׳, שצינתר אותו, להציל את חייו ולאפשר לו לחזור במהרה לחנות הפלאפל.

יובל כרמי: ״אני מודה לפרופ׳ ג׳ורג׳ והצוות במכון הלב שהם המלאכים ששומרים עליי. הגעתי לקפלן במצב רע מאוד. אין ספק שלקחתי ללב את המצב שלי בתקופת קורונה״.

אל המרכז הרפואי "קפלן" הוא הגיע ברגע האחרון, אחרי ימים של כאבים בחזה וחולשה. למרות שהוא עבר צנתור בעבר, הוא לא חשב שהפעם מצבו ידרדר במהירות כזאת. פרופ׳ קובי ג'ורג', מנהל המערך הקרדיולוגי בבית החולים קפלן, הסביר עד כמה המצב של יובל קשור ללחץ הנפשי שבו היה שרוי בתקופה האחרונה. "לחלוטין אפשר לומר שיש השפעה של מצב נפשי על המצב הפיסי ואנחנו עלולים להתקל במצבים רבים כאלו בתקופה זו״. הצוות הרפואי ביצע צינתור ארוך ומורכב ולאחר מספר ימים יובל יוצא הביתה במצב מצויין.

כעת, כל מה שיובל רוצה זה לחזור לדוכן הפלאפל שלו. "אני מתגעגע לאנשים, לראות אותם ולתת להם לחייך. זה העולם שלי", סיכם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות