בריאותפתח תקווה

צוות בית החולים מאיר פנים לחולי הקורונה: מיזם חדש ומרגש מחבר בין הרופאים לחולים שאינם יכולים לראות את פני הרופאים שמטפלים בהם

גולת הכותרת של עמותת מגדלור כיום היא המיזם “מאיר פנים” פרי מחשבתם של ניסים אסייג ומתן רוז, בוגרי קורס חובלים. המיזם בא לתת מענה לבעיית התקשורת בין הצוותים הרפואיים לאוכלוסיית המטופלים הנובעת מציוד המיגון הרב אותו עוטים הצוותים הרפואיים. המיזם מספק לרופאים תמונות של פרצופם הניתנות להדבקה על הביגוד הממוגן וכך למעשה יכול המטופל לראות במידה מסוימת את פני האדם המטפל בו. המיזם זכה להצלחה מסחררת וחוצת גבולות, כאשר ברגעים אלה מיושם ביותר מ- 13 בתי חולים ברחבי הארץ ובנוסף מיושם גם בקנדה, ארה”ב, סינגפור ומדינות נוספות בדרך.

מיזם ‘מאיר פנים’ של עמותת מגדלור נמצא במספר מחלקות בכל אחד מבתי החולים הללו: איכילוב, שניידר, הדסה, שיבא, בני ציון, הילל יפה, אסף הרופא, רמב”ם, מאיר, שערי צדק, אסותא אשדוד, השרון, וולפסון ובית אבות איתנים. סה”כ 13 בתי חולים, 31 מחלקות, 1,413 אנשי צוות, וכל זאת עם צפי לגדילה מסיבית של עשרות אחוזים החודש.

רס”ן במיל’ מר דניאל פרץ, מנהל עמותת מגדלור: “אופייה הדומיננטי של קהילת בוגרי קורס חובלים הוא שמוביל את הפרויקטים השונים ושגורם לנו לחפש ולהניע מיזמים נוספים לטובת הקהילה. אנו פועלים מתוך תחושת שליחות, אחריות ורצון לסייע לחברה הישראלית בעת שגרה ובעת חירום גם יחד. משבר הקורונה הוכיח ועודנו מוכיח, את חשיבות חוסנה של הקהילה האזרחית ואנו גאים לתמוך ולסייע לחלקים בחברה הזקוקים לכך.”

עמותת “מגדלור” הוקמה בשנת 2017 על ידי מספר בוגרי קורס חובלים ושמה לה למטרה לפתח ולהעצים את קהילת בוגרי קורס חובלים למען החברה הישראלית. כיום העמותה מונה למעלה מ-750 חברים וכמאה מתנדבים פעילים ומנוהלת על ידי רס”ן במיל’ מר דניאל פרץ, בוגר קורס חובלים. הרציונל אשר עמד בבסיס הקמת העמותה היה הרצון לנצל את ההון האנושי בקהילת בוגרי קורס חובלים ולרתום את כוח ההתאגדות הפוטנציאלי לטובת החברה הישראלית. לאור זאת, חרתה העמותה על דגלה שתי מטרות על: ביסוס ופיתוח קהילת בוגרי קורס חובלים וכן, רתימת כוחה של הקהילה לטובת פרויקטים שונים הנוגעים לקידום החברה הישראלית על כל נגזרותיה. הארגון יוזם ומנהל מספר רב של פרוייקטים וביניהם סדנת משתחררים משירות, תכניות מנטורינג למשוחררים הטריים, אקסלרטור “Vector” המיועד לקידום ופיתוח יוזמות פרי מחשבתם של חברי הקהילה, מפגשים וסדנאות לכלל חברי הקהילה, אירועי בוגרים בדגש על יזמות פרטית וציבורית ועוד.

לינק לתרומה לפרויקט ‘מאיר פנים’- עמותת מגדלור

הפרויקטים של עמותת מגדלורהפרויקטים של עמותת מגדלור
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות