חינוך

לראשונה- בהפנינג טעימות מיוחד, הורים וילדים קובעים את תפריט הצהרונים והמועדוניות בר"ג

מ"מ ראש עיריית רמת-גן, ליעד אילני: "לראשונה בתולדות רמת-גן, וכמרכיב נוסף במהפכת הגיל הרך, אנחנו מקיימים אירוע טעימות להורים ולילדים שיוכלו להשפיע ישירות על המנות אותן יאכלו הילדים בצהרונים ובמועדוניות ברחבי העיר. הבטחנו לייצר תו תקן לתזונה, התחייבנו להעלות משמעותית את איכות, בריאות וטעם המזון לילדים, ואנחנו מתחילים לקיים. ביטחון תזונתי הנו מרכיב מרכזי במהפכת הגיל הרך אליה התחייבנו".

חינוך לתזונה נכונה טומן בתוכו מגוון רב של ערכים חינוכיים כמו: הקשבה, אהבה עצמית, אחריות, דחיית סיפוקים, איזון וגבולות!. החינוך לתזונה נכונה. אירוע החשיפה להורי הילדים, הוא פרי שיתוף פעולה של עירית רמת גן ובית עמנואל כחלק מהרפורמה במסגרות הגיל הרך ברמת גן , עליה מופקד 'מתאם ההזנה הרשותי' של העירייה צור טהון, שאחראי על קיום יוזמות ומהלכים לשיפור תהליך ההזנה במוסדות החינוך ובכך גם לשפר את איכות החיים של הילדים בכלל.  מטרת האירוע היא לחשוף את הורי התלמידים לתפריט המוגש לילדיהם בגני הילדים ולבחון לעומק את נושא תהליך ההזנה בצהרוני גני הילדים ובתי הספר, החל מגילאי טרום חובה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות