חדשות

בעלי מסעדה על חוף ים בת-ים התחברו לרשת החשמל העירונית וחיו שנים על חשבון התושבים. ראש העיר ברוט הורה להגיש נגדם תלונה במשטרה. גורמים בעירייה: "המעשה הפלילי נעשה באישור גורמים בעירייה הקודמת"

אחד הגורמים המקורבים לנושא ציין בפני נציגי העירייה כי: "המהלך אושר בשנים עברו על ידי בכירים בעירייה", אך גורמים משפטיים ציינו כי גם אם הדבר נכון, הרי שהוא אסור ומהווה עבירה פלילית. אמש, לאחר חשיפת הנושא, ערכו החשמלאים בדיקה נוספת במסגרתה הדליקו את האור דרך המרכזייה העירונית – וכך נדלקה גם התאורה השייכת למסעדה. כשהם הורו לכבות את האור דרך המתקן העירוני, כבה גם האור במסעדה. מיד לאחר מכן הם ביצעו ניתוק של החיבור הפירטי והמשך הטיפול הועבר לפיקוח העירוני.
ראש העיר, צביקה ברוט, שיבח את הצוותים המקצועיים של העירייה, ואמר: "אנחנו נמשיך לפעול על מנת לחשוף מקרים נוספים שכאלה, שבסופו של דבר לא רק מהווים עבירה פלילית – אלא גורמים להפסד כספי לעירייה ולתושבים. הנהלת העיר פועלת כבר קרוב לשנה בביצוע תכנית כלכלית שתשקם את הקופה העירונית ותביא לשיפור משמעותי בשירות לתושבים כבר בשנה הקרובה, ולא ניתן לשום גורם לשלוח יד לקופה הציבורית ולפגוע בתושבי העיר".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות