חינוך

המורות מבת ים שהגיעו לייצג את העיר בכנס בפריז

אתי רחימי רכזת התקשוב של בית ספר דרכא המר ורכזת פדגוגית של בית הספר מובילה מיזמים פדגוגיים בתחומי דעת שונים בהם פועלים כלל תלמידי בית הספר ומורים מבית הספר. אתי נושאת בתואר MIEE לשנת 2019 בעקבות פרוייקטים תקשוביים המפעילים סדר חשיבה גבוה אצל הלומדים, בדגש על פיתוח מיומנויות  המאה ה-21. בעקבות פעילותה של אתי רחימי עוד מורים בבית הספר כמו עדיאל נחשוני ושי חיון שנושאים אף הם בתואר MIEE לשנת 2019, קיבל השנה בית הספר את ההכרה הבינלאומית של מיקרוסופט העולמית ומוגדר כ- showcaseschool – בית ספר מדגים של מיקרוסופט.

בשנים האחרונות מקיימת עיריית בת ים שיתוף פעולה עם חברת מייקרוסופט ישראל, במסגרתה קיבלו כל מורי ותלמידי העיר רישיון לתוכנת אופיס 365 להתקנה ללא עלות על חמישה מכשירים שונים: מכשירים ניידים ונייחים, טאבלטים וסמארטפונים.

מטרת הפרויקט, שזוכה להצלחה רבה, היא לייצר חוויית הוראה ולמידה עשירה וחדשנית, פיתוח כישורי חיים חיוניים וטיפוח סקרנות ללמידה וידע בקרב התלמידים.

צילום: אגף החינוך, עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות