רמת גן

מסתמן: בעקבות שיחות בין ראש עיריית ר"ג ושר התחבורה, משרד התחבורה יסכים לשיקוע הקו הסגול

למרות כל זאת, אמש הייתה פריצת דרך משמעותית כאשר ראש העיר פנה לשר בבקשה להעביר את ההחלטה בדבר השיקוע לות"ל, על מנת שיקבע האם השיקוע המבוקש מצריך שינוי סטטוטורי. שר התחבורה נענה לבקשת ראש העיר וקבע כי במידה ולא תהיה חריגה בלוחות זמנים ובמידה והאוצר לא יתנגד לעלויות בעקבות השיקוע – לא תהיה לו התנגדות לשיקוע.

עיריית רמת-גן הציעה שלוש חלופות לתוואי המוצע. לדעת גורמי המקצוע בעירייה, חלופות אלו עדיפות מבחינה תחבורתית. כמו כן, במידה ותיבחר חלופה שתחייב הגדלת התקציב, עיריית רמת-גן התחייבה לשאת בעלויות. בנוסף, קיימת מחלוקת האם הצעות העירייה ידרשו הליך סטטוטורי נוסף שיגרור עיכוב בביצוע הפרויקט. סוכם כי נציגי העירייה ונת"ע יפגשו בות"ל לשם בחינת קיומו או היעדרו של צורך בהליך סטטוטורי חדש להצעות בעירייה. כמו כן, נת"ע התחייבו כי במידה ואין צורך בסטטוטריקה חדשה הם יבחנו פעם נוספת את הצעות העירייה מבחינה תחבורתית.

קירוי רחוב רפאל איתן – מדובר בפרויקט גדול ומורכב. חברת נת"ע טוענים כי קירוי מסובך הנדסית וסטטוטורית. כמו כן, מדובר בעלויות גבוהות מאוד. עיריית רמת-גן התעקשה כי מדובר על פרויקט לשנים ארוכות שבסביבתו מתוכננות כ-15 אלף יח"ד. סוכם שנת"ע יבחנו את המשמעויות הכספיות ואת ההנדסיות בשיתוף עם העירייה. יש לציין כי שר התחבורה, לאחר ביקור שערך בשכונה, השתכנע כי קירוי הוא האלטרנטיבה הנכונה והנחה את גורמי המקצוע לבחון בחיוב.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות