ניוזים חמים

היוצרת והזמרת חן רותם חושפת בפוסט שמסעיר את הרשת: "בחרתי להיות פונדקאית וכן קיבלתי על זה כסף, ואני לא זונה…"

בפוסט שפרסמה וגורם לשיח ברשת, כך היא כתבה:

"טוב. התיישבתי גם אני להוסיף את הקיסם שלי למדורה הרותחת של הדיון בחוק הפונדקאות. לקח לי זמן כי כשהדברים כל כל ברורים לך את לא מבינה מה יש להסביר, כשהפיד שלי הוא ליברלי ונאור לא הרגשתי צורך לחזור ולומר. אבל העולם כנראה צריך הסברים:
בחרתי להיות פונדקאית.
לא זונה, לא משכירה את הרחם שלי, לא סוחרת באיברים. הגיוני עד פה? אני לא מוחלשת ולא באה ממצוקה כלכלית (בסדר, מוזיקאית אבל אל תגזימו).
אני משכילה (הכל יחסי), הילדים שלי בסדר עם זה, כן, קיבלתי על זה כסף, לא, לא הרבה. זה נקרא פיצוי על הזמן והמאמץ. כן, אני גם פמיניסטית. תודה על הדאגה הכנה.
אה.. ואני כן מייצגת, יש כמוני פונדקאיות רבות שעשו מעשה בעולם הזה. זה קורה וזה אמיתי.

שמרתי על ילד של זוג מקסים, השתדלתי להיות מארחת נעימה (פולניה בכל זאת), וכשהוא יצא החוצה הוא חזר להורים שלו שחיכו לו מלא זמן.
זה מילא אותי אושר, זה נתן לי המון כח. את הרגע הזה אי אפשר להסביר, אז תאלצו לדמיין את כולנו בוכים בחדר לידה, דמעות אמת, של נתינה וקבלה וחיים.
השיח סביב הפונדקאות הוא מורכב והוא מעלה המון שאלות, אל תיפלו לבורות, יש כאן הרבה צבעים". 

רוב התגובות בדף שלה שקיבלה רותם היו אוהדות מאוד, אך ברשת נמתחה עליה ביקורת קשה ונכתב כי היא מצניעה אולי את העובדה שהיא השכירה את רחמה עבור כסף ולא עשתה זאת כמעשה אלטרואיסטי גרידא.

 

בתמונה: חן רותם בהיריון הפונדקאות לפני כשנה. צילום: פייסבוק חן רותם

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות