בשורה לתושבי חיפה – המוקד הטלפוני של מנהל ההנדסה נפתח מחדש
לאחר שעבר שדרוג ומקצה שיפורים החל לפעול היום (א׳ 23.6) המוקד הטלפוני של אגף הרישוי ואגף הפיקוח על הבנייה לאחר שעבר שדרוג ומקצה שיפורים החל לפעול היום (א׳ 23.6) המוקד הטלפוני של אגף הרישוי ואגף הפיקוח על הבנייה

כחלק מנושא העמדת השירות לתושב בראש סדר העדיפויות העירוני, נפתח היום מחדש מוקד מנהל ההנדסה לאחר שהיה סגור בשנים האחרונות.
המוקד המחודש יפעל בימים ראשון עד חמישי בשעות 8:00-14:00 וייתן מענה בנושאים כגון: בקשות להיתר, מידע על התנגדויות, תלונות על חריגות בניה, דיווח על מבנה מסוכן ועוד.
מנהלת אגף איכות השרות ופניות הציבור, נואית בן שמחון: ״הנהלת העירייה מעמידה את התושב במרכז ומתוך תפיסה זו מרגע החלפת השלטון נעשית עבודה מעמיקה לעמידה ביעד זה. פתיחת מוקד רישוי ופיקוח על הבנייה בסטנדרט שרות מתקדם מייצג את תפיסתה של העירייה בכל הנוגע לשרות לתושב. בתוך כך, בתום השיחה עם נציגת השרות במוקד יישלח סקר שביעות רצון לתושב. אנו נפעל לשפר ולייעל תהליכי שרות במטרה לתת שרות מיטבי לתושבינו שהם לקוחותינו״.