"מקווה לקבל אמון מלא וסוחף של אחיי פצועי ופצועות צה"ל – גיבורי ישראל"

כך אמר איתי אלימלך, יו"ר מחוז חיפה והצפון בארגון נכי צה"ל, בפתח יום הבחירות לארגון. "מלחמת חרבות ברזל העלתה עוד יותר למודעות את הצורך להבטיח את עתידם השיקומי, התעסוקתי והנפשי של פצועי מערכות ישראל ולצידם גם את הצורך בבניית מערכת תומכת לבני משפחותיהם. חייבים להמשיך ביחד את התנופה שהובלנו בארגון בחמש השנים האחרונות"

יום הבחירות לארגון נכי צה"ל: איתי אלימלך, יו"ר הארגון במחוז חיפה והצפון, הצביע מיד עם פתיחת הקלפיות בשעה 8:00 בבית אבא חושי בחיפה. אליו הצטרפה אשתו סא"ל במיל. אלינור אלימלך ברזני.

אלימלך, שמבקש להמשיך בתפקידו חמש שנים נוספות, אמר כי הוא "מקווה לאמון מלא וסוחף של אחיי פצועי ופצועות צה"ל גיבורי ישראל. מלחמת חרבות ברזל העלתה עוד יותר למודעות את הצורך להבטיח את עתידם השיקומי, התעסוקתי והנפשי של פצועי מערכות ישראל ולצידם גם את הצורך בבניית מערכת תומכת לבני משפחותיהם. חייבים להמשיך את התנופה שהובלנו בארגון בחמש השנים האחרונות"

אלימלך התייחס לכך שהבחירות למחוז נערכות על רקע יום מתוח בצפון ובתנאי מזג אויר שרבי. "אני קורא לכלל הבוחרים להישמע להוראות פיקוד העורף בדרכם לממש את זכות הבחירה. נוכח מזג האויר החם הנחיתי את כל הפעילים של רשימת תנופה לחכות בקלפיות לבוחרים עם שתיה קרה בנקודות ההצבעה".

אלימלך ביקש להדגיש את תכניותיו לקדנציה הבאה כיו"ר במידה וייבחר: "הנגשה של שני מרכזים חדשים שישמשו כבתי לוחם בנוסף לזה הקיים בחיפה; השלמה ומשדרוג של רפורמת נפש אחת; יצירת הזדמנויות תעסוקתיות חדשות בחברות ממשלתיות, רשויות מקומיות וחברות מובילות במשק; קידום חוק החשמל לטובת כלל נכי צה"ל; תיקון חוק הנכים וסוגיית הרכב; וכמובן המשך שילוב של פצועי צה"ל הדרוזים בשורות ארגון נכי צה"ל כשווים בין שווים".

פעילי רשימת תנופה בראשות איתי אלימלך מחלקים לאורך היום סיכות צהובות להזדהות עם החטופים ובני משפחותיהם תרומת משפחת אלבג, שבתם לירי נחטפה ב-7 באוקטובר.

במחוז חיפה והצפון כ-15,000 פצועי ופצועות צה"ל ממערכות ישראל השונות. המחוז כולל בתוכו את רמת הגולן, שפלת החוף, עמק הירדן ועד מכמורת בקצהו הדרומי. בליבת המחוז חיפה והקריות.

שיטת הבחירה כוללת סימון של 28 מועמדים לתפקיד הועד בטופס ייעודי. הבחירות יימשכו עד השעה 22:00. תוצאות הבחירות יוודעו לקראת חצות.

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות