צפו: מאות רבות ליוו בדרכו האחרונה את סמל יוסף דסה ז"ל מקריית ביאליק, שנפל ביום שישי האחרון בצפון הרצועה. אמו: "חיכיתי כל כך להפוך לסבתא בפעם הראשונה, כשתקים משפחה כבן הבכור"

סמל יוסף דסה ז"ל בן ה-20 מקריית ביאליק הובא למנוחות, כשרבים מלווים אותו. אמו המאמצת סיפרה על הקשר המיוחד והחזק ביניהם: " מהרגע הראשון שראיתי אותך אהבת אותי כמו האמא האמיתית שלך. חיכיתי להפוך להיות סבתא לילדיך". ראש העיר דוקורסקי ספד: "בשורת האיוב על מותך הגיעה ביום ששי בצהריים. את השקט שלפני כניסת השבת הפרו זעקות השבר של אוהביך. עיר שלמה התעטפה יגון וצער. נכנסת ללב כולנו"

לפני שעה קלה הסתיימה לווייתו של  (12.5.2024) סמל יוסף דסה, תושב קריית ביאליק, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה ביום שישי האחרון. טקס הלוויה התקיים בחלקה הצבאית של קריית אתא. המונים השתתפו בטקס הלוויה המרגש.

אמו המאמצת נשאה הספד מרגש וסיפרה: "מהרגע שפגשתי אותך בפעם הראשונה ידעתי שאני אמא שלך, תמיד נתת לי להרגיש שאני כמו האמא האמיתית שלך ואמרת כמה אתה אוהב ומעריך אותי. חיכיתי להיות סבתא בפעם הראשונה מהילדים שתביא לעולם".

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי, ספד ליוסף דסה ואמר: "על ספו של יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, קיבלנו ביום ששי בצהרים את הבשורה הקשה, הקשה והעצובה כל כך, כי סמל יוסף דסה, תושב קריית ביאליק, נפל בקרב בצפון רצועת עזה.

בחודש אוגוסט, לפני 9 חודשים, התגייסת חדור מוטיבציה לשרת בצה"ל. להיות לוחם המבצע שירות משמעותי. השירות בצה"ל עשה לך טוב ואהבת אותו מאוד. פרחת שם והיית אהוב על חבריך הלוחמים.

נאבקת על הזכות לשרת בחטיבת הנח"ל, לצד חברך הטוב, דניאל לוי, תושב קריית מוצקין. הייתם יחד מגיל הגן, המשכתם יחד ללמוד בבית הספר היסודי וסיימתם יחד לימודיכם בתיכון "אורט" קריית מוצקין. מבחינתך היה זה מובן מאליו, כי תתגייסו ותשרתו בצבא יחד. ואכן, כך היה. שובצתם יחדיו בגדוד 931.

בחג פסח שני היית בפעם האחרונה בבית משפחתך, שהעתיקה לפני שנה את מגוריה לקריית ביאליק. לאחר החג חזרת לצבא. ביום רביעי, לקראת חצות, התקשרת לאביך וסיפרת שאתם נכנסים לרצועת עזה, הכל יהיה בסדר וכי  תשמור על עצמך.

לכאב כולנו, יומיים אחרי הכניסה לעזה, נפלת בקרב יחד עם חברך הטוב, דניאל לוי. בחייכם ובמותכם לא נפרדתם.

בשורת האיוב על מותך הגיעה ביום ששי בצהריים. את השקט שלפני כניסת השבת הפרו זעקות השבר של אוהביך. עיר שלמה התעטפה יגון וצער. נכנסת ללב כולנו.

יוסף היקר, היית מלא קסם וחייכן. לכל מקום אליו הגעת שימחת את הנוכחים והיית הדמות המרכזית. אהוב כל כך. אהבת לשחק כדורגל והפגנת תמיד כישורים ספורטיביים. לדאבוננו, כל אלה יישארו בגדר זיכרון אצל משפחתך, חבריך וכל אלה שהייתה להם הזכות הנפלאה להכיר אותך. כמה עצוב וכואב שכבר לא תגשים חלומות, לא תקים משפחה ולא יהיו לך ילדים משלך. איזו החמצה. נקרע הלב.

הערב, נתייצב כולנו ברחבת הזיכרון, באנדרטה לזכר בנותיה ובניה של העיר קריית ביאליק. נעמוד שם שבורי לב, נקריא את השמות ובהם שמך, החלל ה-149 של העיר קריית ביאליק.

משפחת דסה היקרה, אתם המשפחה של כולנו. אנו הלומי כאב ויגון משתתפים בצערכם ושולחים לכם חיבוק חם ואוהב בשם כל תושבי העיר. נזכור ונוקיר את זכרו של סמל יוסף דסה, בחיי התרבות והיצירה של עירנו קריית ביאליק".

 

צילום: עיריית קריית ביאליק

[addtoany]
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות