אבל כבד בקריית ביאליק עם היוודע נפילתו של סמל יוסף דסה, בן ה-19, בלחימה בשכונת זייתון בעזה

אבל כבד ירד על קריית ביאליק היום בצהריים עם היוודע נפילתו בקרב בעזה של סמל יוסף דסה ז"ל (יחד עם עוד 3 מחבריו לגדוד). דסה שהגיע לקריית ביאליק עם משפחתו, רק לפני שנה, היה הבכור במשפחה והותיר אחריו 4 אחים והורים

דובר צה"ל התיר לפרסם: ארבעה לוחמים בחטיבת הנח"ל נהרגו היום מפיצוץ מטען בשכונת זייתון שבעיר עזה. הכוחשל לוחמי גדוד 931 בנח"ל, נפגע כשהיה בדרכו אל היעד, מתחם בתי ספר שבו הסתתרו מחבלים רבים, כאשר החיילים נפגעו משני פיצוצים עזים ככל הנראה כתוצאה מזירת מטענים, בזמן שחצו סמטה בשכונת זייתון.
ארבעת ההרוגים הם:  סמל איתי לבני, בן 19 מרמת השרון; סמל יוסף דסה, בן 19 מקריית ביאליק, סמל ארמיאס מקוריאו, בן 19 מבאר שבע; וסמל דניאל לוי, בן 19 מקריית מוצקין.
ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקןרסקי, אמר עם היוודע הבשורה הקשה: "על ספו של ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל קיבלנו בצהרים את הבשורה הקשה, כי תושב העיר, סמל יוסף דסה (בן 19), לוחם בגדוד 931 חטיבת הנח״ל, נפל הבוקר בתקרית קשה בקרב בצפון רצועת עזה."יוסף ומשפחתו עברו להתגורר בקריית ביאליק לפני כשנה. הוא הותיר אחריו הורים וארבעה אחים, שלושה מהם מתחנכים במערכת החינוך שלנו. יוסף היה האח הבכור. בשעות הצהרים הגיעו נציגי צה״ל לבית הוריו ובפיהם הבשורה הקשה. זעקות השבר פלחו את חלל האוויר. נשבר הלב. אני שולח חיבוק חם ואוהב למשפחתו ומביע את הכאב והתנחומים שלנו למשפחתו".

צילום: דובר צה"ל

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות