דרמה בקריית מוצקין: הבחירות בקריית מוצקין יוכרעו בקולות החיילים, שוויון בין חיים צורי לציקי אבישר

בקריית מוצקין: האם ציקי אבישר ידיח אחרי 31 שנות כהונה את ראש העיר חיים צורי? וגם: נצחונות סוחפים לאלי דוקורסקי בקריית ביאליק, יעקב פרץ בקריית אתא ודוד אבן צור בקריית ים

הבחירות בקריות לא רשמו הפתעות בקריית ביאליק, שם אלי דוקורסקי היה מתמודד יחיד וזכה ביותר מ-90 אחוזים וגם בקריית אתא, יעקב פרץ ממשיך בצורה קלה ובניצחון גדול לקדנציה נוספת כשזכה ל-63.3 אחוזי תמיכה לעומת 36.7 אחוז של הילה רובין שלם.

גם בקריית ים, דוד אבן צור גורף 65 אחוזי תמיכה ומשייט לעבר כהונה נוספת.

אלא שהדרמה הגדולה נרשמת ונמשכת גם בשעות אלו בקריית מוצקין – שם לפני ספירת קולות החיילים ציקי אבישר מוביל עם 50.1 אחוז לעומת ראש העיר המושעה, חיים צורי שיתכן שלאחר 31 שנות שלטון יודע. הכל עומד על קולות החיילים שיספרו עד מחר בבוקר.

ראש העיר קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "אני מודה לציבור על האמון המוחלט *(92.2%)* ומבטיח לתושבי קריית ביאליק להמשיך לשרת אותם במסירות ובאהבה. קריית ביאליק היא אהבת חיי".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות