יונה יהב ניצח בפער גדול את הסיבוב הסיבוב הראשון בבחירות לראשות עירית חיפה עם 36.2% מהקולות וכבר בשיחות לקואליציה לקראת השני מול עציוני. קליש רותם הובסה עם אחוזים בודדים

הבעת אמון גדולה של תושבי העיר חיפה ביונה יהב. כבר הלילה החלו מגעים עם מועמדים ורשימות להקמת קואליציה רחבה בראשותו של יונה יהב, שהיה על סף ניצחון בסיבוב הראשון. יהב: "תושבי חיפה גילו בגרות אדיירה והצביעו בעד ראש עיר אמיתי, מנוסה ואחראי"

 

על סף ניצחון בסיבוב הראשון: יונה יהב ניצח בפער את הסיבוב הבחירות הראשון בחיפה. 36.2% מהמצביעים בחיפה בחרו בו לתפקיד ראש העיר. 13.2% מהם בחרו בסיעת חיפה שלנו בראשות יונה יהב לסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר חיפה.

כבר הלילה החלו מגעים עם מועמדים ורשימות לבניית קואליציה רחבה ויציבה במועצת העיר חיפה בהנהגתו של יונה יהב, אשר הבטיח כי מיד עם בחירתו יקים ממשלת אחדות חיפאית.

יהב, שכיהן כראש עיר במשך 3 קדנציות, אמר על הבעת האמון המחודשת בו על ידי הציבור החיפאי: "אני נרגש מהתמיכה האדירה של עשרות אלפי חיפאים. ניצחנו בפער אדיר את הסיבוב הראשון, ואני מתכוון להגדיל אותו ולהשלים ניצחון סוחף בסיבוב השני.

"תושבי חיפה גילו בגרות אדירה וקבעו כי חיפה חייבת ראש עיר אמיתי, מנוסה ואחראי. ברגישותם ובגרותם הם דחו קמפיין אלים, שקרי ונבזי נגדי, שנוהל לאורך כל מערכת הבחירות.

"אני קורא לוועדת הבחירות המרכזית לא לאשר לגורמים קיצונים להפוך את חיפה לזירת קרב בסיבוב השני, אלא להפוך את הבחירות האלה לאירוע דמוקרטי, שמוסיף כבוד לעירנו חיפה.

"סיעת חיפה שלנו היא הסיעה הגדולה במועצת העיר. היא תאפשר לי להקים קואליציה רחבה ויציבה, ולהוביל בחמש השנים הקרובות תהליך של תיקון גדול בחיפה, שיביא עימו תקווה גדולה ותנופת צמיחה לעירנו".

 

צילום: אלעד מלכה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות