חיפה בדרך להכרעה: סקר "מאגר מוחות" קובע: יונה יהב בדרך לניצחון עם 39% בכלל המדגם ו-46% בקרב בעלי הדעה – יותר מכפול מהמועמד במקום השני

לפי סקר שנערך ע"י "מאגר מוחות" בתחילת השבוע עולה בקרב 501 בעלי זכות הצבעה בחיפה, מסתמנת הובלה בפער גדול של יונה יהב שעשוי לזכות בבחירות כבר בסבוב הראשון

 

סקר מקיף שערך מכון מאגר מוחות בניהולו של פרופ' יצחק כ"ץ קובע כי יונה יהב מוביל בפער גדול במרוץ לראשות עיריית חיפה, ומבסס את מעמדו כמועמד המוביל לזכייה בתפקיד.
בסקר שנערך בין ה-20-21.2 בקרב 501 נשאלים בני 17 ומעלה תושבי העיר עולה כי יהב זוכה ל-46% אהדה ותמיכה בקרב בעלי הדעה.

פרופ' יצחק כ"ץ התייחס לתוצאות הסקר ואמר כי: "הסקר מלמד כי יונה יהב מוביל בפער גדול על פני כל המועמדים האחרים והוא בעל סיכויים טובים לנצח ולהכריע את הבחירות כבר בסיבוב הראשון".

על פי הסקר, דוד עציוני רק עם 20%, יעקב בורובסקי 10%, אביהו האן 7%, עינת קליש רותם 6%, שרית גולן 4%, צביקה ברבי 3%, יוסי שלום 3%, וקיריל קארטניק עם 1%. בקרב בעלי הדעה.

בקרב כלל המדגם, יהב מוביל עם 39%. אחריו דוד עציוני (17%), יעקב בורובסקי (9%), אביהו האן (6%), עינת קליש רותם (5%), שרית גולן (3%), צביקה ברבי (2%), יוסי שלום (2%), וקיריל קארטניק (1%). 16% מהמשיבים ענו "לא יודע" במי יבחרו.

יונה יהב אמר בתגובה לממצאי הסקר: "אנחנו מובילים בגדול בכל הסקרים ואנחנו בדרך לעשות ניצחון גודל ותיקון גדול. אנחנו ניצבים בפני הכרעה גורלית לעירנו – חיפה חופשית וליברלית בעיר שנעים לחיות בה, או עיר קיצונית שתאבד את אופיה המיוחד".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות