קבלו את צעירי חיפה שמתמודדים בבחירות הקרובות למועצה ולראשות העיר: צעירים שורשיים, מובילים ומנוסים- נשים וגברים, שמאל וימין, ערבים, יהודים, חרדים, גאים, עולים, אנשי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים- מכל רחבי העיר חיפה וקריית חיים

הכוח הצעיר שמוביל את חיפה: ניר שובר, אניס ארמלי, יוסי שלום, דוד עציוני, רני בנדר, קיריל קארטניק, אלי בן דיין, יניב בן שושן, שרית גולן, הילה לאופר, סופי נקש, יעל שנער, דוד מזרחי והרב אורי אוזן

 

אומרים שחיפה זקנה. אז אומרים. קבלו את הצעירים שמתחרים בבחירות הקרובות לראשות ולמועצת העיר חיפה. תסתכלו ותקראו טוב כי אתם צריכים לבחור בהם על מנת שיובילו את העיר בחמש השנים הקרובות וגם אחר כך…

וזאת הרשימה המכובדת:

 

דוד עציוני, מתמודד לראשות העיר חיפה ברשימת הבית שלנו

בן 40, כיהן בשלל תפקידים ציבוריים כגון יועץ בכיר לשר האוצר כחלון, סגן ראש עיריית חיפה והמשנה למנכ"ל משרד השיכון והבינוי. דוד מועמד מוביל לראשות העיר חיפה, זוכה לתמיכה רחבה, חוצת מגזרים וקהילות. עציוני מוביל לשינוי בן דורי שמבוסס על צעירים ואנשי מקצוע מתוך רצון להביא שינוי אמיתי ותקווה לחדשה לעיר חיפה.

מילה שלנו:
דוד חיפאי שורשי, תרם רבות לפיתוח תרבות הבילוי בעיר, מחובר לצעירים בכל שכבות האוכלוסייה, כוחו מתעצם ועתידו עוד לפניו.

 

שרית גולן- מתמודדת לראשות העיר ברשימת 'חיפה בשבילנו'

מתגוררת בכרמליה, בעלת תואר ראשון במשפטים ופסיכולוגיה ותואר שני בהצטיינות במשפטים ובריאות מאוניברסיטת חיפה. עורכת דין, מתמחה בתחום הפלילי. חברת מועצת העיר מאז 2014 הקימה את "חיפה בשבילנו חוזה חדש" המורכבת מפעילים חברתיים וסביבתיים. כיהנה בעבר כחברת דירקטוריון נמל חיפה ויו"ר ועדת פיתוח ותכנון נמלי בנמל חיפה. מכהנת כיו"ר ועדת ביקורת של עירית חיפה, יו"ר ועדת איכות הסביבה, מ"מ יו"ר ועדת הכספים ומ"מ יו"ר ועדת משנה לתכנון ובניה. במסגרת תפקידה כיו״ר איגוד ערים להגנת הסביבה בחיפה והקריות פעלה מול הממשלה לקידום התוכנית להבראת מפרץ חיפה וסגירת התעשייה הפטרוכימית.
מילה שלנו:
שרית היא ה-פעילה המרכזית למען איכות הסביבה בחיפה. פועלת רבות למען הבראת המפרץ, המשפחות, הילדים והעסקים בחיפה וקריית חיים.

 

יוסי שלום, מתמודד לראשות העיר ברשימת יש עתיד וצעירי חיפה

בעל עשור של ניסיון במועצת העיר, כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים וסגן יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית. כחבר מועצה הוביל פרויקטים רבים, בהם: בורלא 17, נהדר בהדר, כפר הסטודנטים, מלגות לסטודנטים, חורב 14 ועוד. היה יו"ר ועדת ביקורת, חבר דירקטוריון באתוס, חבר בחברה הכלכלית, יו"ר קהילת הדר, החזיק בתיק נוער וצעירים ובתיק הגאווה ועוד.
מילה שלנו:
יוסי הוא ממובילי אגודות הסטודנטים בעיר, פעיל חברתי ומשפחתי שנאבק ויוצר למען החברה, ממקימי הקהילה הגאה ואהוד על כולם.

 

סופי נקש, סגנית רה"ע ומנהיגת מועצת השינוי. מועמדת מס' 2 ברשימת חיפה שלנו בראשות יונה יהב

הקול המרכזי של קריית חיים במועצת העיר. הערכים החשובים: מנהיגות, ניסיון, יושרה ושקיפות. תומכת ביונה כי רק לו יש את כל הערכים האלה ואת היכולת להוביל את העיר באחד המשברים המנהיגותיים הגדולים שידעה ולהחזיר אותה למקומה הטבעי כבירת הצפון – עיר שכיף לחיות בה ולהתגאות בה.
מילה שלנו:
סופי היא הקול הרועם במליאות המועצה, נשמעת בכל מקום, יודעת הכל ויש לה סיי בכל נושא, בעיקר כשמדובר בנושא הקרוב לליבה ולביתה- קריית חיים.

 

ניר שובר, חבר מועצת עיר, מתחרה למועצת עיר בראש רשימת חיפה פיתוח

(39), נשוי ללארה ואב לשני ילדים בן (11) וסאני (8). שובר מגיע ממשפחה חיפאית, אשר שורשיה ניטעו בחיפה כבר בתחילת שנות ה-30 והייתה פעילה במפלגת מפא"י ולימים במפלגת העבודה. מאחורי ניר עשרות פרויקטים מגוונים ומיוחדים עבור רווחת תושבי חיפה ביניהם פרויקט "20 זוז", הקמת פוד טראקס, חוף ים לכלבים, קידום וחיזוק עסקים קטנים, הקמת מגרשי ספורט חדשים, החזקת תיק הגנים ועוד.
כיום ניר הוא יו"ר סיעת *חיפה פיתוח* ובבחירות הקרובות מבטיח כי "סיעת *חיפה פיתוח* תהיה הקול של כלל תושבי העיר ותעשה הכול על מנת להחזיר את חיפה להיות עיר מובילה בישראל."

מילה שלנו:
ניר הוא שועל פוליטי. מחברי המועצה הפעילים יותר, מסתובב ונמצא בכל מקום ובכל שעה. פעיל חברתי ובעל קבוצת חיפאים מצייצים.

 

אניס ארמלי, מתמודד למועצת העיר ברשימת יש עתיד וצעירי חיפה

בן 37, פעיל חברתי שעוסק לפרנסתו בתיירות, במדיה חברתית וניהול קהילות, והוא שעומד מאחורי הקהילה הכי גדולה בחיפה, המונה מעל 115 אלף חברים. הקים מרכז צעירים באחת מהעמותות המשפיעות בחיפה שמטרתו בין היתר פיתוח מנהיגות צעירה עם דגש על העצמה אישית. מאמין בחיים משותפים ומאמין שחיפה צריכה להיות מודל לכל הארץ. בשנים האחרונות אניס ארמלי סייע רבות לתושבים בתחומים השונים, בתקופת הקורונה גייס את משרדו כדי למצוא תעסוקה לאנשים, וגם סייע לעסקים רבים, שאף הם ניזוקו ממגפת הקורונה, להרים את הראש מעל פני המים.

מילה שלנו:
אניס הוא פעיל חברתי מהמוכרים והאהובים בעיר, משמש כגשר בין הקהילות ונושא הדגל של החיים המשותפים.

 

אלי בן דיין, מתמודד במקום השני ברשימת הליכוד

בן 48, נשוי למורן ואבא לשגב, כרמל וגבע, גדל בשפרינצק ונווה דוד וכיום תושב קריית חיים, רו"ח בעל תואר בכלכלה מנהל עסקים וחשבונאות משמש כסמנכ"ל כספים בחברה לוגיסטית. שימש כסגן יו"ר צעירי הליכוד הארצי ורכז תנועת הנוער בית"ר בשוכנת נווה יוסף וחטיבת כרמלי. הקים באוניברסיטת חיפה את תא הליכוד. פעל כחבר הנהלת ועד קריית חיים ומחזיק התיק הכלכלי בקרן. בחמש השנים האחרונות חבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד וקידם נושאים חברתיים רבים ופעל לטובת קידום ההייטק בעיר.

מילה שלנו:
אלי הוא מהצעירים היותר ותיקים בתנועת הליכוד העירונית, אדם רב פעלים שפועל רבות למען החברה החיפאית והקהילה בקריית חיים

 

הילה לאופר, מתמודדת במקום הרביעי ברשימה "מחוברים לחיפה וקרית חיים" בראשות יעקב בורובסקי

תושבת קריית חיים. חמש שנים שנלחמת למען העיר כחברת מועצת העיר חיפה, למען השכונה, למען אלו שקולם לא נשמע. הבטחתי לעצמי שלא אגרר למלחמות פוליטיות ואשאר ממוקדת אך ורק בעשיה למען הציבור החיפאי. גאה לומר שעמדתי בהבטחה הזו. חמש שנים שאני פועלת ונלחמת מספסלי האופוזיציה למען העיר ובקדנציה הקרובה כאשר יעקב בורובסקי ייכנס לתפקידו כראש העיר חיפה, אפסיק להילחם ואתחיל ליישם.

מילה שלנו:
מהלוחמות למען קריית חיים. קולה נשמע היטב מספסלי האופוזיציה. עומלת רבות בעשייה למען הקהילה החיפאית וכמובן למען תושבי קריית חיים.

 

עו"ד דוד מזרחי, מתמודד למועצת- העיר מספר 3 ברשימה של דוד עציוני הבית שלנו

בן 46, יליד חיפה, תושב קריית חיים גרוש + ארבעה ילדים.
פעיל ציבורית התנדבותית,
עוסק בספורט, משתתף בתחרויות איש ברזל
מתנדב במסגרות שונות ובעמותות
עצמאי בתחום עריכת דין
עוסק בדיני משפחה ומסחרי
מתכוון להביא למועצת העיר כריזמה, מנהיגות ודרך ארץ שאותן קיבל בבית.

מילה שלנו:

זו הפעם הראשונה שדוד פונה לחיים הפוליטיים והכל מראה שמדובר במטאור. הוא חביב ואהוד וסוחף, כבן למשפחה מוכרת ומכובדת בעיר, הוא סולל את הדרך בכבוד ובאמת ללא פשרות.

 

יעל שנער, מס' 2 ברשימת הירוקים כחול-לבן בראשות אביהו האן

בת 38, תושבת בת גלים ואמא לשלושה ילדים חמודים, מסיימת 5 שנים עמוסות במועצת העיר בהם הובלתי קידום נגישות ברחבי העיר לרבות טיפות חלב, שיפור בתנאי הסייעות ועוד. במועצה הבאה, כאשר אביהו יהיה ראש העיר אני מתכוונת לבקש את תיק החינוך, תיק שכמעט אף אחד לא מדבר עליו – אבל הוא צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלנו בשביל להפסיק לאבד צעירים ומשפחות.

מילה שלנו:
יעל ירוקה בכל רמ"ח איבריה, פעילה רבות למען הנושאים החשובים בתחום וכן למען אימהות ומשפחות בקהילה החיפאית.

 

קיריל קארטניק, יו"ר סיעת "אני חי פה" מתמודד לראשות העיר, 

נולדתי בעיר באר, עיר קטנה במחוז ויניצה שבאוקראינה ובגיל 19 עליתי לארץ על מנת להתגייס לצה"ל בתור חייל בודד, שירתתי ביחידה מיוחדת במג"ב .לאחר השחרור מצה"ל עבדתי בעבודות מזדמנות כמו כל צעיר בישראל אבל הרגשתי שאני לא מגשים את עצמי. כעבור כמה שנים פתחתי משרד נדל"ן, ובתור בעלים של משרד נדל"ן בעיר חיפה, ראיתי כמה היא מוזנחת ורציתי לשנות את המצב הזה. כבר אז קיבלתי החלטה להשתתף בבחירות המקומיות וככה מצאתי את עצמי מתעסק בפוליטיקה המקומית עוד משנת 2017. אני מתמודד לראשות כי העיר כי אני מאמין שזו הדרך להבטיח את עתידה הטוב ביותר.

מילה שלנו:

קיריל מסתמן ככוכב העולה של מגזר העולים בחיפה. הוא טיפס במהירות בסולם ונראה שהוא דמות מובילה במגזר. הוא פעיל חברתי מוכר שעושה רבות למען קהילת העולים.

 

 

הרב אורי אוזן, יו"ר סיעת שס בחיפה. מתמודד למועצת העיר בראש רשימת ש"ס

רב קהילת שער הרחמים בשער העליה ומנכל מוסדות החיים לדוד בראשות הרב שי פרי שליט"א. חבר מועצת העיר חיפה מטעם ש"ס. פעלנו קדנציה שלימה בנתינה אין סופית. התחלנו קצת בפיגור היינו שנתיים וחצי באופוזיציה אחר כך עוד שנה וחצי קואליציה ואת סוף הקדנציה כולם מכירים- שלא נשאר כלום בעירייה. בשנה וחצי פעלנו רבות ונצורות למען התושבים הגענו להישג עצום של 96 אחוז הצלחה בפניות הציבור. הקמנו את המחלקה למורשת מן המזרח שדאגה לפעילויות מגוונות לכלל המגזרים- לגברים, נשים, נוער וילדים כאחד באיכות וברמה הגבוהה ביותר. הבטחנו מינוי יור מועצ'ד בעיר וקיימנו, הוא פעל בנאמנות והרים את מערך הכשרות בעיר לרמה טובה מאוד, שיפצנו מקוואות ודאגנו לשמור על חיפה יהודית. בשביל זה אנחנו, פה זאת השליחות, זאת המטרה חינוך ילדי ישראל ושמירה על חיפה יהודית!! כי רק ככה ננצח- כוחנו ביהדותינו- שס המזוזה של חיפה!

מילה שלנו:

הרב אוזן הוא המנוע של ש"ס בחיפה. פועל ללא ליאות למען המגזר התורני בעיר, בכל המישורים, תרבותי, חינוכי ורוחני. הוא דמות נערצת באזור כשמאחוריו עומדים תומכים רבים.

רני בנדר. צילום סטודיו גביש

 

רני בנדר, מתמודד במקום השלישי בסיעת 'חיפה שלנו' בראשות יונה יהב

בן 49, נשוי + 4, גר בכרמל צרפתי. בעל תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני במינהל עסקים עם התמחות במימון. היה סגן ומ"מ דובר משרד החינוך ויועץ תקשורת במשרד התעשייה והמסחר בירושלים. כיום משמש כמנכ"ל הסיטי סנטר במושבה הגרמנית. משרת במילואים בדרגת רב סרן בחיל האוויר. משמש כיו"ר עמותת נקודת ציון למורשת צה"ל ועד לאחרונה כיהן כיו"ר שותפות חיפה-בוסטון CJP. חבר אגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה וניהל בהתנדבות את העמותה החברתית "שינוי חיפה" והיה מנטור בעמותת "עלם" חיפה.

מילה שלנו:
איש עסקים בעל השכלה גבוהה ועבר צבאי, אדם רב פעלים עם עבר ענף מאוד בתחומי התקשורת והניהול. שקט, ממוקד, רציני ובעל מעוף.

יניב בן שושן 43, יו"ר רשימת הליכוד בחיפה

נולדתי בלאון בלום בחיפה. נשוי באושר לנטע.אבא לארבעה ילדים, בוגר בית הספר חוגים בעיר. שירת כלוחם בגולני. בעל תואר ראשון בסטטיסטיקה מאוניברסיטת חיפה. כיהן כיו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה בשנת 2008 וכחבר מועצת העיר חיפה בין השנים 2008-2013.

אחרי שסיים את לימודיו באוניברסיטה, עבד כסגן מנהל איכלוס בחברת שיקמונה, שם נחשף לבעיות רבות שיש לתושבי השכונות והשתדלתי לעזור לכולם, בפתרונות דיור לזכאים ולטיפול בדרי רחוב. כיום מנהל את מחלקת ההתחדשות העירונית בחברת בנייה מובילה ומקדם פרויקטים של פינוי בינוי בשכונות בדיוק כמו בחיפה, אבל במרכז הארץ.

מילה שלנו: 

יניב מנהיג משופשף, ותיק וכריזמטי, פעיל שנים רבות בתחום החברתי ומנהל בחברות גדולות מאוד בעשור האחרון. היה חבר מועצת עיר לפני עשור וחוזר השנה למועצה עם נבחרת חזקה.

 

קרדיט צילום הילה לאופר: ראובן כהן

קרדיט צילום סופי נקש ורני בנדר: סטודיו גביש

קרדיט צילום יוסי שלום ואניס ארמלי: מיכה בריקמן

קרדיט צילום יעל שנער: טל חפץ

דרדיט צילום אלי בן דיין: דותן איפרגן

קרדיט צילום קיריל קארטניק: אדוארדו גומן

קרדיט צילום בן שושן, דוד מזרחי ודוד עציוני: מיכה בריקמן

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות