חוליית פורצים ממזרח ירושלים וחיזמה נעצרה בחיפה, לאחר שפרצו לדירות בחיפה וטירת כרמל

שוטרי מרחב כרמל במחוז חוף, עצרו במהלך סוף השבוע 4 חשודים תושבי מזרח ירושלים וחיזמה, בחשד להתפרצות לדירות בחיפה וטירת כרמל, וגניבת רכוש רב מתוכם

 

שוטרי תחנת טירת כרמל במחוז חוף, פתחו בחקירה סמויה עם קבלת מספר תלונות בדבר פריצות לדירות בעיר חיפה וטירת כרמל, וגניבת רכוש מתוכם.

חקירה אופרטיבית ומאומצת שכללה שימוש באמצעים טכנולוגים מתקדמים של שוטרי מרחב כרמל, הובילה לחשיפת זהותם של 4 חשודים(26,27,30,31) תושבי מזרח ירושלים וחיזמה, אשר על פי החשד היו מעורבים במספר התפרצויות לבתים בגזרת המרחב.

בפעילות מבצעית יזומה של שוטרי תחנת חיפה ושוטרי תחנת טירת כרמל במהלך סוף השבוע, הובילה לאיתור ומעצרם של 4 החשודים בגזרת המרחב, ובחיפוש ברשותם נתפסו פריטים החשודים שנגנבו מההתפרצויות. 4 החשודים נעצרו והובאו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו.

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מביהמ"ש השלום בחיפה להאריך את מעצרם של החשודים.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות