שוטרים חשפו והפסיקו בסוף השבוע 2 מסיבות טבע פיראטיות בהשתתפות מאות בני אדם ביער חדרה וקיסריה

שוטרי תחנת חדרה חשפו והפסיקו במהלך סוף השבוע 2 מסיבות טבע פיראטיות שנערכו ביער חדרה וסמוך למאגר המים בקיסריה בהשתתפות מאות צעירים בכל אחת. מארגני שתי המסיבות נעצרו

 

שוטרי תחנת חדרה הוזעקו במהלך סוף השבוע עם קבלת דיווחים רבים על רעש חזק מכיוון יער חדרה, זיהו מסיבת טבע פיראטית שנערכה ביער בהשתתפות מאות בני אדם.

השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד ועיכבו את מארגן המסיבה תושב אופקים לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

בנוסף, שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו עקב רעש חזק שנשמע בקיסריה מכיוון מאגר מים, זיהו במקום מסיבת טבע פיראטית בהשתתפות מאות בני אדם כאשר קיים חשש לשלום הציבור שמישהו יקפוץ למאגר המים ויטבע.

השוטרים נכנסו למקום, הפסיקו את המסיבה, פיזרו את מאות המשתתפים ששהו במקום, תפסו את הציוד ועיכבו את מארגן המסיבה תושב גבעת עוז לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה שוחרר בתנאים מגבילים.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות