רו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר חיפה בסיעת הליכוד: "אנו דורשים כי חיילי המילואים ובני משפחותיהם יזכו לפטור מוחלט מתשלום דמי האגרה במנהרות הכרמל ולא רק בכביש 6"

רו"ח בן דיין הצטרף לחבר הכנסת החיפאי אריאל קלנר אשר העלה את הדרישה ביחד עם חברי כנסת נוספים בוועדה הכלכלה בכנסת

ביום רביעי השבוע השתתף רו"ח אלי בן דיין, חבר מועצת העיר חיפה בסיעת הליכוד, בדיון בכנסת בוועדת הכלכלה הדנה במתן פטור לחיילי המילואים מתשלום בכבישי אגרה וביטול הקנסות שניתנו לאותם חיילים וכך הוא מספר: "כחבר מועצת העיר מטעם סיעת הליכוד "מחל" חיזקתי את הצעת חבר הכנסת החיפאי אריאל קלנר אשר העלה את הדרישה ביחד עם חברי כנסת נוספים לוועדה. בדיון ציינתי כי אנו נאבקים על הקטנת התעריפים הלא פרופורציונאלים למקטע הדרך של מנהרות הכרמל. בקדנציה הבאה כחבר מועצה אמשיך להיאבק על כך מול משרד התחבורה והמשרדים השונים. אולם, קודם כול, בעת הזאת אנו דורשים כי חיילי המילואים ובני משפחותיהם יזכו לפטור מוחלט מתשלום דמי האגרה במנהרות הכרמל ולא רק בכביש 6. חברי הוועדה קיבלו את עמדתי ואף הוסיפו את הדרישה באופן חד וברור לפרוטוקול ודרשו ממשרד הביטחון להציג נתונים להערכת תקציבית עד 04.02.23. חבריי ואני בליכוד חיפה במועצה נמשיך להיאבק למען הנושא עד שיופחתו התעריפים לבטח לתושבי העיר!"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות