חוגגים מסיבת יום הולדת 100 לישראל פלד בבית האבות 'משען כרמל'

ישראל עלה מגרמניה לארץ בשנת 1934. בשירותו הצבאי שירת כקצין בחיל הים ואף שימש כמפקד בסיס "בצת" בשנות ה 50. לאחר שירות של כ- 20 שנה, השתחרר והחל לעבוד בחברת 'לים' עד יציאתו לגמלאות. לישראל שתי בנות וחמישה נכדים

ביוזמתו של משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, נערכה מסיבת יום הולדת – 100 לישראל פלד, המתגורר בבית האבות 'משען כרמל'. ישראל נולד בגרמניה ב- 5.1.1924 ומתגורר ב'משען כרמל' מזה 5 שנים. בטקס החגיגי לציון יום מיוחד זה השתתף משה מזרחי- יו"ר ההסתדרות במרחב חיפה, שברך את ישראל בבריאות ובאיכות חיים במלאת לו 100.

כן השתתפו: סמדר רואש רכזת הגמלאים, פנינה נאוי אופיר -יו"ר הסתדרות הגמלאים, אורי לוי יו"ר אגף הרווחה ומזכיר איגוד מקצועי. נציגי ההסתדרות כולם, ללא יוצא מן הכלל, ברכו את ישראל ליום הולדתו ואיחלו לו בריאות, אושר, שלווה ורוגע. בטקס המרגש השתתפה גם בלהה גולדהמר- מנהלת "משען כרמל", אירנה שרמן -יו"ר הועד המקומי ושרון שביט דבירי -רכזת התרבות.

סיפור חייו של ישראל מרתק ביותר: הוא עלה מגרמניה לישראל בשנת 1934. בשירותו הצבאי שירת כקצין בחיל הים ואף שימש כמפקד בסיס "בצת" בשנות ה 50. לאחר שירות של כ- 20 שנה, השתחרר והחל לעבוד בחברת 'לים' עד יציאתו לגמלאות.
לישראל, יש שתי בנות וחמישה נכדים.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות