יניב בן שושן, ראש הליכוד בחיפה מחזק את ידיו של יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה, אלעד עסיס, ותוקף את הנהלת האוניברסיטה

"אוניברסיטת חיפה נלקחה בשבי על ידי מרצים פרופלסטינים. אני מחזק את ידי יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה אלעד עסיס, שהטיח בחברי הנהלת אוניברסיטת חיפה את היותם צבועים" יניב בן שושן, ראש הליכוד חיפה

אוניברסיטת חיפה נלקחה בשבי על ידי מרצים פרופלסטינים. אני מחזק את ידי יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה אלעד עסיס, שהטיח בחברי הנהלת אוניברסיטת חיפה את היותם צבועים.

לצערי אוניברסיטת חיפה מעולם לא הייתה קמפוס של ציונות ותמיכה במדינה גם בתקופת היותי יו"ר אגודת הסטודנטים ב-2008. להיפך, היא הובילה שנים רבות קו של שנאה לישראל במסווה של "חופש אקדמי" למרציה ו"חופש ביטוי" לתומכי האחים המוסלמים שהגיעו לקדם אג'נדה פוליטית כסטודנטים בתחומה, בזמן שהם חולקים את ספסל הלימודים עם משוחררים טריים, מילואימניקים וחיילי צה"ל. אך אם היה נדמה לפני 100 ימים שהנה הגיעה הנהלה חדשה שתעלה את האוניברסיטה על גל חדש של תמיכה בישראל, בחטופים ובחיילי צה"ל וכוחות הביטחון שמחרפים נפשם מול אסון ה-7/10 – התבדינו.

אוניברסיטת חיפה ממשיכה בגל החד"ש המוכר והידוע שלה גם עכשיו ובמלוא הצביעות החוצפה והנבזות. אחרי שרק לפני 100 ימים התפארו במכתבי השעיה והעמדה לדין משמעתי של סטודנטים תומכי טרור והסתה, בחודש האחרון לאט לאט הנהלת האוניברסיטה חזרה בה, התקפלה בפני חברי סגל בעלי קביעות שפשוט מנצלים את מעמדם וקביעותם לצרכים פוליטיים אנטי ישראלים והחזירה את אותם סטודנטים פורעים לספסל הלימודים כאילו לא קרה דבר. הנהגה רפה ורופסת של אוניברסיטת חיפה. גם רמיזות מהכנסת לפיהן- מה שהאוניברסיטאות לא תעשנה, הכנסת תעשה ותחייב אותן בחוק לעשות לא הועילו. הנהלת אוניברסיטת חיפה הושפלה בידי קומץ מרצים שמשפט וצדק מהם והלאה.

לאור התנהלותה של האוניברסיטה בכוונתי כראש הליכוד בחיפה יחד עם חברי לרשימה, לשגר בימים הקרובים מכתב לכל חברי הכנסת ובפרט לשר החינוך כדי שיתחילו בהליכי חקיקה המחייבים השעיה מידית של סטודנטים תומכי טרור מלימודים אקדמאיים.
אני סבור שחקיקה שכזאת בשילוב עם פעולות אגודת הסטודנטים באוניברסיטת חיפה בראשות אלעד עסיס, יביאו שינוי ניכר בהתנהלותה של האוניברסיטה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות