בעכו: חשדו שתושב עכו התלונן עליהם על הסתה לטרור ברשת, אז הציתו את רכבו כנקמה הוביל להצתת הרכב

חוקרי מחוז חוף של מחלק פשעים במשטרת עכו חשפו חשד של הצתת רכב "גרר" במזיד על רקע דיווח של בן משפחה להסתה והעלאת פרסומים ברשת. כך הם נקמו בו על התלונה שהגיש

 

משטרת ישראל פתחה בחקירה בתאריך 12.12.23 עם קבלת דיווח בדבר הצתת רכב מנועי במזיד מסוג "גרר" בבעלותו של תושב העיר עכו בשנות ה – 50 לחייו, כאשר לגרר ולעוד מספר רכבים סמוכים נגרם נזק רב.

מחקירת המשטרה בשיתוף עם כב"ה, עלה כי מדובר בהצתה במזיד. עם התקדמות חקירה סמויה ואיסוף ראיות וממצאים בזירה ובעוד מקומות, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, הצליחו החוקרים לחשוף כי החשודים שעומדים מאחורי ההצתה, חשדו כי הקורבן דיווח עליהם בגין הסתה ברשת ופתח בשמם פרופיל פייסבוק פיקטיבי.

עם המעבר לחקירה גלויה בתאריך 26.12.23 בוצעו מעצרים של שלושת החשודים במעשה, החשוד המרכזי בהצתה, תושב הכפר מזרעה (27), ובנוסף 2 חשודים תושבי עכו, בשנות ה – 20 לחייהם.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ושלשום, במסגרת הארכת מעצרם, הוגשה נגדם בבימ"ש השלום בעכו הצהרת תובע באמצעות פרקליטות מחוז חיפה בדבר הכוונה להגיש נגדם כתב אישום היום בבית המשפט המחוזי בחיפה ובקשה להמשך מעצרם עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות