יונה יהב: "מחויב ליצור עוד 50 אלף מקומות עבודה בחיפה"

יונה יהב אמר את הדברים בעת ביקורו במרכז שרות ארצי חדש של מנהל מקרקעי ישראל שנפתח במתחם הסיטי סנטר

 

יונה יהב חוזר על הבטחתו למהפך תעסוקתי בעיר. בחנוכת מרכז שירות חדש של מנהל מקרקעי ישראל בחיפה, אשר הושק במתחם הסיטי סנטר בעיר, אמר כי הוא "מחויב ליצירת עוד 50 אלף מקומות עבודה חדשים בחיפה".

יהב היה אורחם של מנכ"ל הסיטי סנטר רני בנדר ומנכ"ל קבוצת תקשוב אודי עטר, המפעילה את מרכז המידע והשרות עבור מנהל מקרקעי ישראל, ומעסיקה בו 150 עובדים. עוד נכח במעמד החנוכה גם מנכ"ל מנהל מקרקעי ישראל, יעקב (ינקי) קוינט.

יהב בירך על פתיחת מרכז השרות בחיפה: "תקוותה של חיפה הוא בהתחדשותה. עם שובי לתפקיד ראש העיר בכוונתי ליצור 50 אלף מקומות תעסוקה חדשים, בעיקר בתעשיות הייטק והביוטק בפארק מת"מ 2. לצד זאת אקים עוד עשרות אלפי יחידות דיור חדשות וממוגנות בבניה חדשה ובהתחדשות עירונית. הפעולה המשולבת הזו גם תעודד משפחות צעירות להגר לחיפה, וגם תגרום להישארותם של צעירים רבים בחיפה אשר כיום נודדים לעבודה ומגורים בערים אחרות. מקומות התעסוקה החדשים ופתרונות הדיור המתקדמים יהיו המפתח לשינוי מאזן ההגירה בחיפה לחיובי, והעיר תחזור להיות בירת המטרופולין הצפוני ואחת הערים הכלכליות החשובות בישראל".

 

צילום: יח"צ

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות